MarianneE Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg trener vanlig aerobic en gang pr uke, men ønsker mer trening. Som gravid gikk jeg på trening i vann for gravide med bekkenløsning, og dette synes jeg var helt topp. men nå kunne jeg tenkt meg denne type trening igjen, som ikke-gravid. Har noen erfaring med vannaerobic?
Gjest svanungen Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har vært på en form for vanngymnastikk (om det kan kalles vannaerobic vet jeg ikke, men sikkert noe tilsvarende). Veldig grei treningform, men jeg ble liksom ikke helt fortrolig med disse akrobatiske øvelsene (ikke veldig kompliserte, men skal ikke mye til før jeg faler av...). Absolutt noe jeg kunne tenke meg å gjenta da, føltes godt for kroppen med kun vannet som motstand, og effektivt for støttemusklaturen. Du får sjekke med svømmehaller nær der du bor, se om de tilbyr noe lignende?
Chanel.No5 Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg trener vanlig aerobic en gang pr uke, men ønsker mer trening. Som gravid gikk jeg på trening i vann for gravide med bekkenløsning, og dette synes jeg var helt topp. men nå kunne jeg tenkt meg denne type trening igjen, som ikke-gravid. Har noen erfaring med vannaerobic? Vannaerobic er super trening om du velger litt tunge timer som er beregnet på å få pulsen opp samt med fokus på styrkeøvelser i vannet. Sjekk med senteret du trener på om de har denne type timer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå