Illalla Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har endelig i en alder av 26 klart å legge meg til den vanen å rense huden riktig hver morgen og kveld. Jeg bruker litt om hverandre Dead sea spa magic og Lumene, for jeg syns de virker like bra for meg. Men så var det tydeligvis julen for å gi meg hudprodukter denne julen. Og nå har jeg litt vel mye som kan klaskes i ansiktet. Har vanligvis brukt å peele huden en gang i uka, på søndager, for å lettere huske det. Nå har jeg fått en ansiktsmaske også. Spørsmålet er bare: Skal jeg også ta dette på samme dag som peeling? Før eller etter? Eller blir dette som smør på flesk? Takk for svar
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Hei! Jeg pleier å peele huden før jeg tar på ansiktsmaske. Ved å først fjerne døde hudceller utenpå huden, kan næringsstoffer i ansiktsmasken få bedre virkning ved at det lettere trekker inn. Det samme gjelder når man bruker ansiktskrem. Ved å regelmessig peele huden, virker kremene også bedre. Men man må ikke peele for ofte, en til to ganger i uka er bra avhengig av huden. Anbefaler en økologisk leiremaske fra Exclusive Organic Care. Rainforest claymask heter den. Den renser huden samtidig som den gir fuktighet, antioksidanter og næringsstoffer for huden. Inneholder ikke parabener eller andre helseskadelige stoffer. Så lukter den bare helt herlig! Lykke til og nyt behandlingene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå