hallingbrud Skrevet 25. juni 2003 #21 Del Skrevet 25. juni 2003 Vi har vært sammen 3 1/2 år, og har vært samboere nesten like lenge. Neste sommer gifter vi oss. Det blir med andre ord ikke noen overraskelser her heller :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 25. juni 2003 #22 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg er også samboer og kunne ikke tenkt meg å gifte meg uten å være samboer først. Vi flytta vel egentlig sammen etter to uker vi. Forøvrig har vi egentlig ingen gifteplaner. Når jeg ser hvor mye dere her inne strever og alt dere styrer med til bryllupsdagen blir jeg mer og mer sikker på at jeg ikke vil ha stort familiebryllup. Jeg ser for meg at det mest romantiske i verden er å ta med forloverne og gifte seg på an ambassade i utlandet. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud i midnattsol Skrevet 25. juni 2003 #23 Del Skrevet 25. juni 2003 Vi har vært samboere nesten helt siden vi ble sammen for snart 5 år siden. Bare ikke offisielt de første par månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud i midnattsol Skrevet 25. juni 2003 #24 Del Skrevet 25. juni 2003 Vi har vært samboere nesten helt siden vi ble sammen for snart 5 år siden. Bare ikke offisielt de første par månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud i midnattsol Skrevet 25. juni 2003 #25 Del Skrevet 25. juni 2003 Vi har vært samboere nesten helt siden vi ble sammen for snart 5 år siden. Bare ikke offisielt de første par månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud i midnattsol Skrevet 25. juni 2003 #26 Del Skrevet 25. juni 2003 uups, sorry . Ville visst bare være helt sikker på at dere fikk med dere dette!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 26. juni 2003 #27 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg har også hatt denne tanken om at de fleste her er samboere... viser seg å være rett det vi har vært sammen i 4år, forlovet i to og er ikke samboere -MEN jeg er jo mye hos ham da (eller han hos meg), klarer jo ikke holde meg vekk... Gleder meg veldig til å flytte sammen for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Power Skrevet 26. juni 2003 #28 Del Skrevet 26. juni 2003 Vi flyttet sammen etter 6 mnd. og har nå bodd sammen i 4 år. Gifter oss i august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 26. juni 2003 #29 Del Skrevet 26. juni 2003 Har vært samboere i 2 år. Flyttet sammen etter 1/2 år. Synes det høres litt skummelt ut å gifte seg uten å ha prøvd å bo sammen, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_in_red Skrevet 26. juni 2003 #30 Del Skrevet 26. juni 2003 Vi har vært sammen i halvannet år, samboere i snart et år, og gifter oss om et år... Hadde ikke turt å gifte meg uten å vite at jeg takler alle uvanene hans og at han kan leve med mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juni 2003 #31 Del Skrevet 26. juni 2003 Ble samboere ca. 5 mnd etter vi ble sammen. Da hadde vi ikke bodd i samme by først engang. Har bodd sammen i snart 1 år. Ingen gifteplaner og ingen barneplaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 26. juni 2003 #32 Del Skrevet 26. juni 2003 Vi har vært sammen i 13 år og samboere i 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krii Skrevet 27. juni 2003 #33 Del Skrevet 27. juni 2003 Vi har vært samboere siden høsten 97, dvs. snart 6 år. Synes det har vært greit og bo sammen og slik før man gifter seg. Vel, seks år var vel kanskje i lengste laget, men de første årene var vi studenter og så fikk vi barn og nå har vi mulighet og da tar vi det nå. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg er glad vi ikke her samboere før vi gifter oss. Har gjort det bevisst. Forskjellen er vel at vi møtes hver helg og har vært sammen i 5 1/2 år. Synes det høres skummelt ut å gifte seg fort og "gæli" etter noen mnd. Heldigvis går det for noen også!!! Det har vel mest med viljen å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 27. juni 2003 #35 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg er glad vi ikke her samboere før vi gifter oss. Har gjort det bevisst. Forskjellen er vel at vi møtes hver helg og har vært sammen i 5 1/2 år. Synes det høres skummelt ut å gifte seg fort og "gæli" etter noen mnd. Heldigvis går det for noen også!!! Det har vel mest med viljen å gjøre? Synes det er hyggelig at folk velger å gjøre dette forskjellig jeg. For meg hadde det vært uaktuelt å gifte meg om vi ikke hadde vært samboere på forhånd. Man får et annet forhold til hverandre når man bor sammen, og jeg synes det hadde vært risikabelt å gifte se uten å ha bodd sammen jeg! Synes derfor det står kjempemasse respekt av deres valg, og jeg beundrer dere for akkurat det! Forøvrig er det kanskje risikabelt å gifte seg etter 2 1/2 år sammen også, men ting skjedde veldig fort med oss og dette var virkelig det riktige for oss å gjøre... Man vet når det er ekte kjærlighet! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. juni 2003 #36 Del Skrevet 27. juni 2003 Vi er samboere, ja, og vi har vært samboere i nesten 6 år når vi gifter oss. For oss er det det riktige. Vi ser hvordan vi fungerer "til daglig" - når vi deler seng, kjøkkenbord og bad.... Jeg hadde vært redd for å gå på en "smell" ved at vi hadde oppdaget andre sider med partneren dersom vi ikke hadde bodd sammen på forhånd... Men for all del - jeg har STOR respekt for dere som venter til etter bryllupet med å flytte sammen også. En må gjøre det som passer seg best. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå