Gå til innhold

Tilbehør til Kenwood Major

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fia_*
Skrevet

Hvor får man enklest og billigst tak i utstyr til denne maskinen? Det er ikke mye opplysninger på hjemmesiden deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har reparasjon av Kenwood småelektrisk også kan skaffe ekstrautstyr.

Fikk en prisliste av noen for 10-15 år siden, husker jeg, uten at det hjelper deg!

Skrevet

Euronics skal ha trur eg.. Dei har det iallfall her i området..

Gjest Gjest_Fia_*
Skrevet

Takk for svar.

Har vært innom en del butikker men de har jo ikke utstyr inne. Kanskje like greit å bestille på nett...

Skrevet (endret)
Takk for svar.

Har vært innom en del butikker men de har jo ikke utstyr inne. Kanskje like greit å bestille på nett...

De færreste butikker har inne, tror jeg, men kan bestille inn "on demand". Det er vel vanskelig å beregne hvor mye man selger av den typen varer. Det eneste stedet jeg har sett ekstrautstyr til Kenwood i butikk her i Oslo er i kjøkkenavdelingen på GlasMagasinet. Der står det også lister fremme over hva som er tilgjengelig av ekstrautstyr.

Edit: Jeg så dette på GlasMagasinet i sommer, men regner med at det er noe de pleier å ha.

Endret av itla
Gjest Gjest_fia_*
Skrevet
De færreste butikker har inne, tror jeg, men kan bestille inn "on demand". Det er vel vanskelig å beregne hvor mye man selger av den typen varer. Det eneste stedet jeg har sett ekstrautstyr til Kenwood i butikk her i Oslo er i kjøkkenavdelingen på GlasMagasinet. Der står det også lister fremme over hva som er tilgjengelig av ekstrautstyr.

Edit: Jeg så dette på GlasMagasinet i sommer, men regner med at det er noe de pleier å ha.

Takk, da skal jeg ta meg en tur dit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...