MarianneE Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 på denne siden er det så masse negativitet (med rette! Kaller dere ikke sutrekopper) så hva med noe positivt? Hva er positivt med din partner? Min mann: *Han er en flott far *Han får meg alltid til å smile og le *Han kjenner meg bedre enn andre- noen ganger bedre enn megselv *Han er smart *Når jeg ikke er sammen med ham har jeg en rastløs følelse i kroppen og der er som om jeg ikke får slappet 100% av før han er i nærheten
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg føler meg heldig som har mannen min. Han er min sjelevenn:) Han får meg til å føle meg vakker og sexy, han får meg til å le og gråte. Han merker den minste forandring med meg. Han er nær, han er kjærlig, og han er min mann. Han er snill mot barna mine, og han er snill mot meg. Kjente jeg ble glad inni meg nå, for jeg er utrolig heldig som har han
Ciara Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Han er -ydmyk -kosete -snill -omsorgsfull Og mye mer.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 God ide MarianneE. Samboeren min er *Sympatisk *Hengiven *Genuin *Ærlig *En fantastisk pappa *Forståelsesfull *Humorirstisk *Pen *Kjekk *Sjarmerende *Sosial *God i senga *Ryddig (mer enn meg) *Hensynsfull *Avbalansert *Modig *Leken *ANsvarlig *God i sin jobb *Dyktig *Utadvendt
Nienna83 Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Min fantastiske samboer er verdens beste, også er han min! Han er så snill og tålmodig. Kosete, smart og får meg til å le! Gutt med glimt i øyet, som gjerne viser at han elsker meg..
Gjest antigartner Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Han er: Den klokeste jeg kjenner Snill og god Tøff Herlig å ligge inntil En givende partner Utrolig flink til å kommunisere med allslags mennesker
Gjest *smak* Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Han er: - snill og omtenksom - ærlig - rettferdig - støttende - samfunnsengasjert - miljøengasjert Endret 10. januar 2009 av *smak*
Karense Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Min samboer - kjenner meg veldig godt - er motiverende - er omsorgsfull - er ryddig - er pliktoppfyllende - er kosete - er genuint snill og stiller opp for alle - flink med mennesker - kommer til å bli en utrolig god pappa en dag - svært flink til å lage mat (det er ikke bare veien til en manns hjerte som går gjennom magen)
MonicaR Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 ... Han utfyller meg bare helt og holdent....
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Han er det mest fantastiske mennesket jeg kjenner og jeg er utrolig glad for at han er min kjæreste. Han er omsorgsfull, vakker, deilig, smart, stødig, ærlig og har enormt mange gode egenskaper.
angeleyes Skrevet 10. januar 2009 #12 Skrevet 10. januar 2009 Kjæresten min er: -omtenksom -smart -snill -stiller opp for familie og venner -kjekk og har mange andre gode egenskaper. Det beste med ham er at jeg stoler 100% på ham. Jeg kan snakke med ham om alt og jeg føler meg alltid bedre etter å ha snakket meg ham når jeg har en dårlig dag. Han får meg virkelig til å slappe av og jeg er meg selv når jeg er sammen med ham. Og han får meg ofte til å le :rødme:
Gjest Purple Haze Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 Å, hvor skal jeg begynne? Han er bare min perfekte match og sjelevenn. Vi passer perfekt sammen på alle måter, og jeg kommer ikke på en eneste negativ egenskap hos han
vilja Skrevet 10. januar 2009 #14 Skrevet 10. januar 2009 Min kjæreste kan alt, synes jeg. Han er: hensynsfull inteligent kjekk Kjempesnill, men ingen tøffel Omsorgsfull hører på meg Kan å komunisere god til å elske god til å kose god til å kysse!!!!! kan kose seg med bare meg huslig og mer ryddig en meg baker kaker reparer ting liker å holde på med hage/blomster liker å handle i buikker eller gå å titte sammen med meg liker å gå på kino lker å leke godt humør tar ting på sparket rolig avballansert behersket rettferdig og barmhjertig Jeg kunne ha fortsatt i hele kveld me lista. Jeg har funnet prinsen min!!! Han er bedre en faren min, og det skal mye til.
Gjest Gjest_M* Skrevet 10. januar 2009 #15 Skrevet 10. januar 2009 Kjæresten min: - flotte øyne - flink til å kysse - sjarmerende - snill - morsom - far til mine barn - han forstår meg - respektere meg - min sjelsvenn - MIN STORE KJÆRLIGHET!!!!!!!!!! :rødme:
Mamma1 Skrevet 10. januar 2009 #16 Skrevet 10. januar 2009 Nei, dere tar feil alle sammen, jeg har nemmlig verdens beste samboer:D Han får meg til å elske han- det er godt gjort, jeg som blir så lett lei av folk:) Han er utrolig snill og blir verdens beste pappa. (Rart hvor mange verdens beste pappaer som finnes..)
Gjest mermaid blues Skrevet 10. januar 2009 #17 Skrevet 10. januar 2009 Sitter og ser bort på samboeren min mens jeg skriver dette, og det er vanskelig å la være å smile :rødme: Han er det vakreste mennesket jeg noensinne har møtt; han er omtenksom, kjærlig, morsom og viser med hele seg at jeg er det beste som har hendt ham. Han inspirerer meg, utfordrer meg og utfyller meg perfekt. Jeg vet at så lenge vi har hverandre, blir aldri verden helt svart, og han er veldig flink til å minne meg på det =) Og det var ikke akkurat minuspoeng da jeg kom hjem fra jobb i dag og han hadde laga kjempegod middag og tatt oppvasken, klesvasken og handla
Malteaser Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Nå ble jeg glad på deres vegne (og litt misunnelig) Endret 10. januar 2009 av Malteaser
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #19 Skrevet 10. januar 2009 Det som er positivt med partneren min er at han er bortreist i helga.
Gjest dalieo Skrevet 10. januar 2009 #20 Skrevet 10. januar 2009 Det som er positivt med partneren min er at han er bortreist i helga. Hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå