Lianaa Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hei! Lurer på når sånn ca selvangivelsen kommer i posten..? husker ikke fra i fjor, og er forferdelig spent Håper noen kan svare meg:)
Rosalie Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 I følge skattekalenderen på sidene til Skatteetaten sendes sjølmeldingene ut 16. mars.
Lotten Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 I følge skattekalenderen på sidene til Skatteetaten sendes sjølmeldingene ut 16. mars. Den 16. mars datoen er visstnok feil. En kollega av meg snakket med Skattedirektoratet i går og de skal rette kalenderen. Etter det som ble opplyst sendes selvangivelsene ut i begynnelsen av april.
Gjest postbudet Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Den 16. mars datoen er visstnok feil. En kollega av meg snakket med Skattedirektoratet i går og de skal rette kalenderen. Etter det som ble opplyst sendes selvangivelsene ut i begynnelsen av april. I fjor kom den helt i starten av april!
vilde Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Du kan jo gå inn på skatteetaten.no og legge inn alle opplysninger du har fra i fjor, og dersom du ikke har en altfor komplisert likning, så bør denne gi deg en god oversikt over hva du ender på http://www.skatteetaten.no/Applikasjoner/E...08_07102008.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå