Gjest tromsø gutt 17 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 jeg er 17 år men litt usikker, jeg har litt over gjennomsnitte i størelse, og er egentlig fornøyd med det=), ikke fått noen klager på det liksom. det jeg tenker litt på er at under sexen så har jeg det med og holde ut gansge lenge 1-3 tima om æ vill.. har ikke fått non klager på det hittil men jeg lurer bare på om dere jenter/kvinner ser på dette som en ulempe? nokka dumt liksom? har ikke så stor erfering har bare hatt et par partnere ikke så mangeså e litt usikker. håper på både svar og råd mvh gutt 17=)
Gjest *Mim* Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Det er bra og normalt. Snakk med jentene du har sex med, det er det beste.
Gjest tromsø gutt 17 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Det er bra og normalt. Snakk med jentene du har sex med, det er det beste. dem jeg har vert med har sakt at jeg hva topp og sånt, og kjæresten min sier jo at hun syns jeg er veldig bra og sånt, og jeg er jo gla for og høre det=) bare e litt usikker siden jeg ikke er så erfaren og ville gjerne høre flere meninger om det=)
Cognizance Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Kom nettopp over denne bloggposten om fordeler og ulemper med forskjellig pikkstørrelse, skrevet av ei kvinne: http://girlwithaonetrackmind.blogspot.com/...ible-panty.html
Gjest gjest i natten Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Fint skrevet. Særlig konklusjonen. But I really don't give a fuck either way. Cock is cock is cock. Big, small, wide, narrow: they are all the same. If I had to choose, I would say I would like to be with a man who is happy with who he is and what he looks like and isn't afraid to explore his desire or mine than with a guy who was endowed one way or the other.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå