Salt Skrevet 26. juni 2003 #21 Skrevet 26. juni 2003 Hvis søtbehovet er sterkere enn tyggebehovet, kan kanskje sukkerfri iste hjelpe. Det fyller godt opp i magen også, og smaker kjempegodt nå om sommeren!
Gjest Starya Skrevet 26. juni 2003 #23 Skrevet 26. juni 2003 Det kan hende jeg er litt syk... og miljøskadet i oppveksten. Men tørrfisk er noe av det beste jeg vet. Så når jeg blir saltsjuk spiser jeg tørrfisk istedet for potetgull. så får jeg spist fisk også Åh, nå fikk jeg lyst på tørrfisk!
Elze Skrevet 26. juni 2003 #24 Skrevet 26. juni 2003 Tørrfisk er digg! Og særlig godt er det med et tjukt lag smør på .. (men kanskje ikke så slankende lenger)
Kalas Skrevet 26. juni 2003 #26 Skrevet 26. juni 2003 Jeg digger også tørrfisk - har ikke spist det på mange år... Noen som vet hvor man får kjøpt slikt snop i hovedstaden?
Salt Skrevet 26. juni 2003 #27 Skrevet 26. juni 2003 Tørrfisk er digg! Og særlig godt er det med et tjukt lag smør på .. (men kanskje ikke så slankende lenger) Dette blir jo bare verre og verre Tørrfisk??!?Med smør?
Amica Skrevet 26. juni 2003 #28 Skrevet 26. juni 2003 Jeg digger også tørrfisk - har ikke spist det på mange år... Noen som vet hvor man får kjøpt slikt snop i hovedstaden? Har sett små poser med snacks-tørrfisk på en Spar-butikk. De har til og med ulike varianter... Tror de er plassert med fiskedisken og ikke med snacksen.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #29 Skrevet 26. juni 2003 Tørrfisk med smør er digg, ja. Spiste mye av det da faren min drev og importerte tørrfisk fra Island. Hyse er en god fisk (til tørrfisk)!
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #30 Skrevet 26. juni 2003 Ja jeg er også veldig glad i tørrfisk. Her er det jo bare små poser dem har med noen harde tynne biter i. Tror dem tar ca 25 kr. for en slik pose. Rått spør du meg. Skikkelig tørrfesk som er lett banket. Ps) kjempegod snacs til en halvliter også. hmmm
Elze Skrevet 27. juni 2003 #31 Skrevet 27. juni 2003 Julienne - den islandske tørrfisken er aller best! Særlig den fra Isafjördur. Lærte å spise tørrfisk med smør på da jeg bodde på Island. Høres ikke godt ut da, kan skjønne at folk er skeptiske ..
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #32 Skrevet 27. juni 2003 Julienne - den islandske tørrfisken er aller best! Særlig den fra Isafjördur. Lærte å spise tørrfisk med smør på da jeg bodde på Island. Høres ikke godt ut da, kan skjønne at folk er skeptiske .. Var akkurat den tørrfisken vi kjøpte...
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2003 #33 Skrevet 27. juni 2003 Tørrfisk med smør er vel ikke akkurat slankekost.... Har desverre aldri spist tørrfisk med smør på, men bare tørrfisk er jo snadder.
Twigi Skrevet 30. juni 2003 #34 Skrevet 30. juni 2003 Salt snack: Popcorn er sunnere enn chips og nøtter... Ellers er hveteboller "anbefalt" slankekos... Mayamor ...å,nei! Det har jeg også trodd bestandig, men det stemmer ikke! Popcorn = mais, og det er ikke bra for vekta. Potetgull etc er også helt FY, men nøtter derimot er veldig sunt!! (Ja,ja, alt er relativt, men i denne sammenhengen!) Hveteboller er også helt "ut" når det gjelder slanking - i det hele tatt: all hvetemat kombinert med sukker og fett er Og som dere skjønner; Jeg sverger til Fedon Lindbergs prinsipper om Glykemisk index og insulin. Og så skeier jeg ut med cashew-nøtter og kokesjokolade eller mokkabønner. Funker kjempebra!
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #36 Skrevet 30. juni 2003 Var akkurat den tørrfisken vi kjøpte... apropos tørrfisk..bor på sørlandet..hvor kan jeg få tak i skikkelig tørrfisk? prøvde på fiskehandelen men den var omtrent uspiselig..(ikke hundetørrfisk)
Gjest Lady-M Skrevet 1. juli 2003 #37 Skrevet 1. juli 2003 Nøtter er sunt!! De inneholder masse proteiner og er mye bedre å spise enn potetgull, popcorn osv. Proteiner hjelper på fettbrenningen. Nøtter har fått et ufortjent dårlig rykte. Men de inneholder også en del fett, så man bør ikke overdrive. Og hvete er kanskje noe av det værste du skal spise om en skal slanke seg.... Jeg tyr til moreller og plommer om søthungeren tar tak i meg... Men i stad bare måtte jeg kjøpe pistasj-kroneisen! Den er så gooooood! :D
Isabel Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #38 Skrevet 25. juli 2003 TUSEN takk for mange gode tips!!! Får helt vann i munnen og alt.. jaja.. skal springe på kjøkkenet nå! (og tørrfisk er faktisk godt! kom på at jeg har en pakke liggende! hihi.. ) klemzzz
tigerpus Skrevet 25. juli 2003 #39 Skrevet 25. juli 2003 Kanelknekkebrød med lett-eplemost! Nam! Og Snack'a'Jack, lett-saltsnacs med oste-smak litt likt Cheesedoodles! Nam! Dream yoghurtiskrem! Nam! Tiger
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #40 Skrevet 26. juli 2003 Om du bytter ut rømmen i dip med MYK tofu blir den 100 % kolesterolfri også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå