Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er høydepunktet i din hverdag? :)

Tror min må bli, når jeg endelig kan legge meg (kom ikke på noe bedre akkurat nå) :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

Å komme hjem etter jobb til mannen min, og bare sitte sammen og nye middag og kose sammen :)

Skrevet

Sove nok pr døgn. Det skjer nesten aldri, er alt for sent i seng og må tidlig opp!

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet

Et av høydepunktene er i hvertfall armkroken..! :yvonne:

Skrevet

Å kunne legge meg sammen med mannen jeg elsker hver eneste dag.

Skrevet
Et av høydepunktene er i hvertfall armkroken..! :yvonne:

Signerer Armkrok i sofaen før vi legger oss, når vi roer oss ned for dagen er absoludt det største høydepunktet. Nært etter kommer morgenkaffeen ;)

Skrevet

Å kunne gå på skolen og være sammen med mine beste venner der.

Skrevet

Når jeg henter barna og de lyser opp når de ser meg :-) Også veldig fint når de under middagen forteller alt de har vært med på i løpet av dagen. Har i grunnen flere høydepunkt - jobben min. Spesielt når jeg får tilbakemelding på det jeg gjør. Gir ny driv.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Høydepunktet i min hverdag må være når jeg klarer å slappe av og ha skikkelig god samvittighet samtidig. Det skjer ikke hver dag, desverre.

Skrevet (endret)

Når jeg lander på soffaen etter jobb. De dagene jeg er sosial, er det sosiale høydepunktet (Enten med familie, venner eller samboer).

Endret av Sunshine
Gjest Elastica
Skrevet

Høydepunktet er når jeg er ferdig med jobb, trening, middagslaging, leksehjelp, rydding, matpakkesmøring, klesvask og andre huslige plikter.

Ganske sent, med andre ord. :fnise:

Skrevet
Høydepunktet er når jeg er ferdig med jobb, trening, middagslaging, leksehjelp, rydding, matpakkesmøring, klesvask og andre huslige plikter.

Ganske sent, med andre ord. :fnise:

Signerer denne.. :fnise:

-Og legger til å slappe godt av i armkroken til kjærsten etterpå....!! :rødme:

Gjest Gjestere
Skrevet

Godt spørsmål. Jeg tror jeg generelt har få hødepunkter i verdagen. Kanskje det er noe man bør gjøre noe med. Men, å få lagt seg og prøve å få mer en 5timers søvn vil jeg se på som et høydepunkt.

Skrevet

Når ungene på jobb lyser opp når dei ser meg om morgonen.

Når eg kjem heim til sambo etter jobb.

Når katten kjem i fanget på kvelden og eg sitt i armkroken til sambo....

Skrevet

Jeg har mange høydepunkter jeg, men det største er å komme hjem til hund og samboer hver ettermiddag :hjerte:

Skrevet

Det er vel når jeg kan kollapse i sofaen fredag kveld, tror jeg. Selv om jeg liker jobben min (for det meste i allfall) så er det deilig å vite at man har 2 dager fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...