Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt vondt i denne verden er damers feil. De har skylda for alt.

Hadde det ikke vært for at Eva absolutt måtte ha det eple så hadde vi fortsatt kunne godt naken og spilt naken volleyball med alle supermodellene. Men slik gikk det ikke.

Damer er farlige og manipulerende demoner. Satan i kvinneklær. De lurer deg trill rundt. Ja, sånn var nok Eva, lurte stakkars Adam trill rundt. Og sånn er resten av damene da de stammer fra Eva.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Jeg finner det merkelig om du tror på det med Adam og Eva og eple i paradiset...

Gjest Eva den ørtende
Skrevet

Hadde det ikke vært for at Eva absolutt måtte ha det eple så hadde vi fortsatt kunne godt naken og spilt naken volleyball med alle supermodellene. Men slik gikk det ikke.

Damer er farlige og manipulerende demoner. Satan i kvinneklær. De lurer deg trill rundt. Ja, sånn var nok Eva, lurte stakkars Adam trill rundt. Og sånn er resten av damene da de stammer fra Eva.

Og hvis vi skal følge den bibelske historien helt og fullt, så stammer jo Eva fra Adam, nærmere hans ribbein. Ergo er det jo pokker meg menn som er roten til alt vont i denne verden, for menn stammer jo fra Adam fullt og helt, mens kvinner bare stammer fra Adams ribbein og således bare har en liten flik av all den ondskapen menn besitter.

Gjest kenneth
Skrevet
(...)Hadde det ikke vært for at Eva absolutt måtte ha det eple så hadde vi fortsatt kunne godt naken og spilt naken volleyball med alle supermodellene. Men slik gikk det ikke.(...)
Men kanskje var hun kostholdsbevisst og ivret for et regelmessig inntak av frukt og grønt? Det er i så fall positivt.
Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Eeehhhh....

Menn må vel heller takke damer.... eller Eva for at hun spiste det eple.

For hvis ikke hadde det ikke vært noen supermodeller. Adam hadde fortsatt sittet i paradis, alene med Eva.

Og hva er det som får ts til å tro at supermodeller vil spille volleyball med vanlige nakne menn? You wish.... :skratte:

Skrevet

Stemmer for Gudinnen Lilith, jeg - i en sånn håpløs diskusjon.. :skratte:

Skrevet

Jeg MÅTTE jo bare klikke meg inn på denne tråden når jeg så overskriften. Den svarte til forventningene, og jeg ble absolutt ikke skuffet.

:skratte:

Takk for underholdningen, TS!

Skrevet
Men kanskje var hun kostholdsbevisst og ivret for et regelmessig inntak av frukt og grønt? Det er i så fall positivt.

Enig der, det var nok Eva som fant opp konseptet med 5 om dagen.

Såvidt jeg har forstått, så er spisingen av eplet en metafor for at mennesket ble seksuelt. Hadde ikke Adam og Eva "syndet", så hadde de bare ligget der nakne under et tre til de ble gamle og døde og menneskeheten hadde dødd ut.

Evt så hadde kanskje Gud en plan for at det skulle bli barn uten synding, men da hadde fremdeles nakenhet ikke vært noe seksuelt (slik var det jo i Edens hage før slangen kom) og å spille volleyball med nakne supermodeller ville vært like interessant for deg som å spille curling med det fullt påkledde norske kvinnelandslaget.

Skrevet
Såvidt jeg har forstått, så er spisingen av eplet en metafor for at mennesket ble seksuelt. Hadde ikke Adam og Eva "syndet", så hadde de bare ligget der nakne under et tre til de ble gamle og døde og menneskeheten hadde dødd ut.

Økologisk sett hadde kanskje det vært en grei løsning? :klø:

Skrevet

:skratte:

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

"Malleus Maleficarum" må være favorittboken din. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...