Wilmapia Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal ta av litt og fikk tips om å drikke Kloster forbrenningste. Har i utgangspunktet liten tro på slikt, men dersom noen av dere har erfaring med denne teen er jeg veldig takknemlig for svar.
trultetrulte Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Effekten du får fra forbrenningste er minimal og ikke verdt pengene. Hvis det hadde fungert, tror du ikke alle ville drukket te i stedet for å trene?
Wilmapia Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Effekten du får fra forbrenningste er minimal og ikke verdt pengene. Hvis det hadde fungert, tror du ikke alle ville drukket te i stedet for å trene? Jeg trener 4 dager i uka! VET du dette, eller bare TROR du det du sier? - Litt viktig for meg å vite for om jeg skal gidde å kjøpe mer av denne teen.
trultetrulte Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Hihi. Jeg "VET" at teen har minimal effekt. Det er bortkastede penger. De urtene i teen har vanndrivende effekt, så det er vannvekt du mister, ikke fett.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Kjøp grønn te. 4 kopper om dagen skal øke forbrenningen med ca 80 kcal per dag..
Rødtoppen86 Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Har liten tro på slike ting jeg. Du kan ikke bare vips øke forbrenningen slik, men du kan holde den gående med å få i deg fiber, væske og olje Det eneste jeg tror som kan hjelpe noen å komme igang med trening og sunt kosthold er en rensekur. Den gjør deg ikke tynnere, men motiverer deg kanskje? Har ikke prøvd noe slikt selv, da jeg holder meg til sunn mat og trening og det fungerer så fint så
Wilmapia Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Hihi. Jeg "VET" at teen har minimal effekt. Det er bortkastede penger. De urtene i teen har vanndrivende effekt, så det er vannvekt du mister, ikke fett. Tusen takk, det var litt mer oppklarende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå