Gå til innhold

Hva i all verden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Vel det helle begynte da elefanten skulle over veien. Men den var redd fordi det var så mange bilder. En hund kom bort for å følge elefanten over veien.

Dette gjorde elefanten sint som mente at en liten hund ikke var han verdig. Til å gå ved hans side. Så han tok snabelen og kastet hunden over veien. Men da kom en giraff bort og så ned på elefanten. Elefanten tok da å snudde og gikk inn i skogen igjen. Hvor han traff på 20 løver. Da ble elefanten redd og ropte på de andre elefantene. Disse kom i siste liten og drepte alle løvene og kastet dem i elven. Det var det som skjedde. Så nå vet du det

Skrevet
Vel det helle begynte da elefanten skulle over veien. Men den var redd fordi det var så mange bilder. En hund kom bort for å følge elefanten over veien.

Dette gjorde elefanten sint som mente at en liten hund ikke var han verdig. Til å gå ved hans side. Så han tok snabelen og kastet hunden over veien. Men da kom en giraff bort og så ned på elefanten. Elefanten tok da å snudde og gikk inn i skogen igjen. Hvor han traff på 20 løver. Da ble elefanten redd og ropte på de andre elefantene. Disse kom i siste liten og drepte alle løvene og kastet dem i elven. Det var det som skjedde. Så nå vet du det

og det var samtidig som et eple datt fra et pæretre!

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
og det var samtidig som et eple datt fra et pæretre!

Og man må ikke glemme at grisene begynte å fly

Skrevet

så du også det?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Har dere noen beviser på dette?

Ja men den kan bare ses i den Astrale verden.

Skrevet
Ja men den kan bare ses i den Astrale verden.

Kan du si meg veien dit?

Gjest Kashmir
Skrevet
Kan du si meg veien dit?

Veien blir til mens man går.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Kan du si meg veien dit?

Klart legg deg til å sov. Og drøm da er du i den astrale verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...