la_luz Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei, Vi skal prøve å selge boligen vår. Leilighet i Oslo. Å annonsere på i Aftenposten er drit dyrt, men er det verdt det? Leiligheten vår er nok passende for alle aldersgrupper, men bruker ikke de flestet nettet nå? Kanskje litt feil å spørre på et forum, der alle selvfølgelig bruker Internet, men prøver alikevel.
Karense Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Vår forrige leilighet lå ikke i Oslo, men lå kun ute på Finn i fem dager før vi hadde første private visning, og vips var den solgt. Aner jo ikke om det går like bra for dere, men det er som du sier, de aller fleste bruker nettet. Det er i alle fall verdt forsøket foreløpig, avisannonsering er fantastisk dyrt, som du selv sier, så utsett det i alle fall, er mitt råd. Internett er jo mye mer informasjonsrikt, og det er mange flere bilder. Go for it!
vilde Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Spørs kanskje litt hvor i Oslo leiligheten er og hvor stor den er? For en liten 2 roms i indre bydeler, så ville jeg ikke brukt for mye penger på annonsering i Aftenposten, men har du en større leilighet i Oslo vest, med kanskje litt eldre målgruppe, så tror jeg det er verdt å annonsere. Personlig så syns jeg de boligdelene i Aftenposten er så store, at jeg aldri gidder se i de, og ser kun på finn.no når vi ser på ny leilighet.
Mariehønen Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Vi er på utkikk etter hus nå, og vi bruker i allefall bare Finn.no
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg bruker ihvertfall bare nettet. Holder øye med Tinde og Finn.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg råder deg til IKKE å bruke penger på avis-annonser. Dette er noe som henger igjen fra gamle dager da dette var eneste annonseringskanal. Det er dyrt og unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå