Gå til innhold

Annonsere bolig i aftenposten, eller bare på finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi skal prøve å selge boligen vår. Leilighet i Oslo. Å annonsere på i Aftenposten er drit dyrt, men er det verdt det?

Leiligheten vår er nok passende for alle aldersgrupper, men bruker ikke de flestet nettet nå?

Kanskje litt feil å spørre på et forum, der alle selvfølgelig bruker Internet, men prøver alikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår forrige leilighet lå ikke i Oslo, men lå kun ute på Finn i fem dager før vi hadde første private visning, og vips var den solgt. Aner jo ikke om det går like bra for dere, men det er som du sier, de aller fleste bruker nettet. Det er i alle fall verdt forsøket foreløpig, avisannonsering er fantastisk dyrt, som du selv sier, så utsett det i alle fall, er mitt råd. Internett er jo mye mer informasjonsrikt, og det er mange flere bilder. Go for it!

Skrevet

Spørs kanskje litt hvor i Oslo leiligheten er og hvor stor den er?

For en liten 2 roms i indre bydeler, så ville jeg ikke brukt for mye penger på annonsering i Aftenposten, men har du en større leilighet i Oslo vest, med kanskje litt eldre målgruppe, så tror jeg det er verdt å annonsere.

Personlig så syns jeg de boligdelene i Aftenposten er så store, at jeg aldri gidder se i de, og ser kun på finn.no når vi ser på ny leilighet.

Skrevet

Vi er på utkikk etter hus nå, og vi bruker i allefall bare Finn.no

Skrevet

Jeg bruker ihvertfall bare nettet. Holder øye med Tinde og Finn.

Skrevet

Jeg råder deg til IKKE å bruke penger på avis-annonser. Dette er noe som henger igjen fra gamle dager da dette var eneste annonseringskanal. Det er dyrt og unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...