Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min var samboere i tre år. Han fant ut at han ville ha pause, og flyttet likegreit ut! Jeg satt igjen som et sjokk, her så jeg mannen i mitt liv pakke sakene sine og bare flytte...! Han var iskald. Ga meg beskjed dagen før han flyttet om at nå måtte han ha pause.

Det er omtrent tre uker siden han flyttet. Han sier vi fortsatt er sammen, og jeg får melding ca annenhver dag, hvor han skriver at han elsker meg og savner meg, og kaller meg jenta si. Når jeg sender han sms får jeg ikke svar før et halvt døgn senere. Han sier han trenger tid for seg selv... likevel ber han meg om å ikke kalle meg singel, og ikke oppføre meg som singel. Han bor 15 min unna meg,alene, forhåpentligvis. Jeg føler jeg "maser" når jeg sender han sms,siden han svarer så sjeldent. Vi hang sammen som erteris før,så overgangen har vært ekstremt tung. Han tar tydeligvis lettere på det. Det er ikke snakk om å møtes fra hans side. Virker som han ikke har behov for det lenger.. Ser han er innom enkelte nettsteder både jeg og han har profil (ikke sjekkesteder!), og msn, men han skriver ikke til meg selv om jeg står som pålogget. Jeg har sendt noen sms til han hvor jeg "beklager at jeg maser". Han beklager og sier han har mye å gjøre..

Hjelp! Jeg er forvirret!!! Skal jeg oppføre meg som om jeg er i et forhold uten å ha han i nærheten?!? Vi har møttes et par ganger på tre uker. Kun klem, og ikke kyss,holde hender,rundt hverandre osv. Han eksisterer ikke i nærheten av meg lenger! Hvor lenge skal jeg takle å vente?? Nå har han fortalt meg at han synes jeg ikke skal dra ut på byen i tillegg.. Skal jeg sitte hjemme i helgene,mens han er ute,og jeg ikke vet hva han driver med?

vi er begge voksne mennesker,i slutten av 20-årene og begynnelsen av 30-årene.

Vet jeg bør kutte han ut,totalt. Men jeg klarer ikke. Blir lei meg,får vondt i kroppen av å tenke på at han kanskje ikke vil tilbake likevel.

Beklager et rotete innlegg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaller han seg singel?

å ha pause er vel det samme som at et forhold er slutt?

Jeg synes ikke at han skal bestemme over deg om at du ikke skal gå ut og kose deg. Du får sende han en sms om at du ser på forholdet som avsluttet. Du kan godt fortelle at du skal ut og kose deg med venniner, og han kommer garantert til å dukke opp, eller at han tar kontakt på tel.

Skrevet (endret)

Å mase på han gjør vondt verre. Han er i tenkeboksen, og kommer ut igjen når han har løsningen på det han søker. Han ønsker ikke å diskturere det med deg, han ønsker å være alene med tankene sine. Vent til han tar kontakt, og svar på meldingene (samtalene). Men ikke kontakt han utenom det.

Han kan ikke bestemme hva du skal gjøre. Gå ut, kos deg med venninner... singel - ikke singel, vel egentlig er du singel når dere har pause... men du trenger ikke leve livet som du er singel av den grunn.. Men for all del ikke bur deg inne i leiligheten.

Les: Kvinner er fra Venus, Menn er fra Mars (veldig informativ). Var selv gjennom dette her i sommer, og hadde jeg ikke lest boka før det hadde jeg ødelagt alt.

Endret av gullet76
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

han vil ha frihet og ha deg ventende på gress

Skrevet

Jeg er med på at dere har pause men at trofast-reglene fortsatt gjelder - BEGGE veier! Jeg er også med på at når man har pause, så skal man ikke renne hverandre ned med meldinger, telefoner og treff. Dette er en tid hvor man skal ha tid til å tenke, finne ut om man har det bedre uten kjæresten.

Hvorfor skal du ikke få gå ut på byn? Jeg er i et forhold, og har aldri blitt møtt med noe misnøye når jeg skal på byn uten han. Fikk du ikke lov til å gå på byn uten han når dere ikke hadde pause heller? Med mindre du er utro hver gang du drikker, så bør du sette foten ned. Send en melding om at du selvsagt skal på byn med veninner. Hvorfor skal du sitte hjemme og sture, når det er han som er usikker i forholdet?

Uansett. Forsikre deg om at de samme reglene gjelder for dere begge (både i pausen og ellers), og ikke la han bestemme over deg! Det er ikke normalt at du ikke skal få lov til å gå ut med veninner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...