Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Del Skrevet 9. januar 2009 TV-serien Lost in Austen er noe av det mest fantastiske jeg har sett! Den fire episoder lange serien handler om Amanda Price, som sitter i dagens London og drømmer seg bort til Austens verden, og etter en noe merkelig hendelse befinner hun seg plutselig midt inne i huset til Bennett-familien fra Stolthet og fordom. Det er en herlig chick flick, med masse humor og romantikk - og en fantastisk Darcy!! Den koster bare 8 pund på Play.com, så løp og kjøp! Og fortell meg hva dere synes etterpå! http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5164969/Los...en/Product.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. januar 2009 #2 Del Skrevet 9. januar 2009 Mhm, jeg har faktisk tenkt på det, har jo det meste som omhandler Jane Austen, både i bokformat og når det gjelder film/tv-serier. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 10. januar 2009 #3 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, akkurat den serien likte jeg ikke. Ble litt rar, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 11. januar 2009 #4 Del Skrevet 11. januar 2009 Les bøkene før du ser filmene eller mini seriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 11. januar 2009 #5 Del Skrevet 11. januar 2009 Nei, akkurat den serien likte jeg ikke. Ble litt rar, synes jeg. Enig. Den var jo tidvis koselig, men det ble fort litt for tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 12. januar 2009 #6 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er nesten sjokkert, siden jeg trodde dette var noe "alle" Austen-fans ville elske. For å si det sånn: Selv har jeg definitivt fått en ny Darcy-favoritt! Det som er så fantastisk med denne serien, for min del, er at det er en av "oss" som får sjansen til å prøve seg i den verdenen. Det er nettopp det som gjør det til en fantastisk fantasi, synes jeg! Pluss at serien generelt er veldig, veldig morsom, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. januar 2009 #7 Del Skrevet 13. januar 2009 heh Mr Darcy i denne versjonen er jo bare DROP DEAD GORGEOUS! :rødme: Men kall meg olda fashioned da jeg syns serien hadde en litt artig twist men syns det hele ble litt tåpelig da Mr Darcy entret London anno 2008...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 15. januar 2009 #8 Del Skrevet 15. januar 2009 heh Mr Darcy i denne versjonen er jo bare DROP DEAD GORGEOUS! :rødme: Veeeeldig yummy!! Hvis vi fortsatt var i VHS-ens tid, ville nok noen av scenene med ham allerede vært utslitt. Jeg har spola en del ja, hihi! Men kall meg olda fashioned da jeg syns serien hadde en litt artig twist men syns det hele ble litt tåpelig da Mr Darcy entret London anno 2008...... Jeg synes det er kjempeskjønt når han entrer 2008, jeg! Han er så lost, stakkar, akkurat som hun delvis er i hans verden, og det skaper en mye større forståelse mellom dem. Men jeg skjønner at alle ikke har en like begeistret og romantisk innstilling til denne serien som meg, så jeg får slutte å mase om den. Og fortsette å kose meg med Darcy alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå