Gå til innhold

Hva gjør man når to personer ikke liker hverandre?

Anbefalte innlegg

Gjest I midten
Skrevet

Venninnen min og min samboer liker ikke hverandre. Enkelt og greit. Snakket med henne tidligere og samtalen gikk inn på min samboer.

Det er greit nok når hun sier at han må skjerpe seg litt, men jeg kan ikke hjelpe for å bli litt brydd når hun sier enkelte ting hun mener om han.

F eks at en annen som hun kjenner og at den personens sambo vet å oppføre seg skikkelig ovenfor folk o.l. Min samboer har ikke gjort henne noe for å si det sånn.

Problemet her er at hun er seg selv og han er seg selv og dermed så blir det kræsj.

Men jeg blir likevel litt lettere irritert. De fleste gangene de trenger å få fatt i noen, så spør de om vi kan ringe dem opp og be dem ringe tilbake til min venn ( de har problemer med telefonen sin ).

For meg gjør det ingenting, men samboeren min irriterer seg grønn over det.

Særlig når det gjelder pizzabestilling og sånt.

For han er det greit hvis det gjelder viktige telefoner ( lege, sykehus o.l. ).

Jeg blir naturlig nok satt i midten av dem og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Min mann vil ikke ha noe med henne å gjøre og han liker henne ikke i det hele tatt.

Jeg kan heller ikke si dette til henne for da forsvarer jo jeg han på en måte.

Jeg kan heller ikke hjelpe for at han føler det sånn ovenfor henne og jeg kan heller ikke tvinge han til å like henne.

Det er ikke min feil at han er sånn. Jeg har sagt til han hva jeg mener, men jeg kan ikke gjøre mer enn det.

Kan hende jeg er helt på bærtur her, men jeg er som sagt i midten av disse to og kan ikke gjøre det pga henne og kan ikke gjøre det pga han osv. Det har vært like håpløst hele veien.

Flere som har det sånn?

*Litt av et innlegg, men måtte bare ha en bittebittebitteliten utblåsning*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i slike tilfeller en må velge side....alt annet blir bare tullball som forsterker konflikten, israelpalestinasitasjonen er et bevis for det...

For fredens skyld bør du velge samboeren, for skravlingens skyld venninnen... men må dem møtes samtidig da? Kan du ikke gå på kino med venninna di og ha mannen din hjemme, samtidig som du går ut med mannen din når venninna di er hjemme?

Waco

Lurer på om dere tror at livet er Hotell Cæsar?

Gjest I midten
Skrevet

Vi gjør på ting sammen. Men så er det det at hun vil også komme på besøk f eks når han jobber overtid. Også kommer han hjem og hun f eks er her fremdeles så blir stemningen helt sur......Ikke noe særlig gøyt.

Så jeg gjør på ting med henne uten han, men det er sjelden han jobber overtid og det er sjelden det passer for oss å gjøre noe sammen nå for tiden fordi hun er midt oppi noe.

Og til din siste kommentar......nei, jeg tror ikke livet er som hotell cæsar.

Ting her er ikke så forferdelig innviklet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...