Baillie Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Da jeg var i syden i sommer så fant jeg noe fantastisk godt fra Kinder, de heter Happy Hippo og er...ja, farlig gode De kan minne litt om Bueno (litt usikker på om det var rett skrevet.. ) men inni så er det en slags melkekrem og kakaokrem. Har ikke funnet dem i Norge, utenom nå på Kiwi'n som hadde dem i "løs vekt" etter at de visstnok har vært i Kinder julekalender (skal si at jeg tok litt av i den kurven ) Så siden de var i den julekalendere, så tenkte jeg at det er jo en liten mulighet at noen butikker tar dem inn og selger dem her i Norge.. Mitt spørsmål er da om noen vet hva jeg mener og har sett dem i noen butikker`? Har mine tvil om at noen selger dem, men skader jo ikke å høre om noen har sett dem
*Mocca* Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Det håper jeg hvertfall.... Fikk den av unga jeg, de likte nemlig ikke dem i kalenderen, så jeg satt og koste meg med dem. De er så vanvittig gode!
Baillie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Det var godt å høre at jeg ikke var aleine om det
Gjest dalieo Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Ååh, de er så gode! Kjøper bestandig det når jeg er i utlandet. Husker de hadde det sent på nittitallet her i Norge, men har ikke sett det siden da
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Ååå, ja! Som jeg savner å få dem kjøpt i butikken, smakte i utlandet og ble helt hekta, noe så nam! Håper de kommer i butikkene
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Stavanger Sentrum, Kvadrat senter og Sandvika senter har (så vidt jeg vet ennå) en butikk kalt Dropsen. Aner ikke om det er flere i Norge? De tar inn alt mulig rart, i bestefall kan de sikkert importere litt til deg, dette er noe jeg helt klart ville kjøpt om jeg så så de vil sikkert bli kvitt alt de tar inn. Jeg har selv ikke sett dem der, men det er første som faller meg inn. Hender jeg ser utenlandsk godteri på innvandrersjapper, men å satse på noe såpass "normalt" som Happy Hippo vet jeg ikke. Heller litt mer spesielt godteri jeg finner..
Baillie Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Åhh, krysser fingre for at de har. Nå blei jeg glad :happy: Nesten som jeg har lyst til å dra og sjekke det ut nå med en gang
Veronica88 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Si ifra om de har på Sandvika da (eller ok da, jeg har venner i Stavanger med addressa mi). Så får jeg smakt disse her også ;-). Men vi skal kanskje til både England og Danmark i år så da regner jeg med at jeg finner dem der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå