Hoppetaujenta Skrevet 30. april 2014 #11408 Skrevet 30. april 2014 (når mitt ord slutter på L, kan du ikke begynne med I...sånn er det bare)Inge =Mitt skip er lastet med ergonomiske sykleR
Gjest Winza Skrevet 30. april 2014 #11410 Skrevet 30. april 2014 (når mitt ord slutter på L, kan du ikke begynne med I...sånn er det bare) Inge = Mitt skip er lastet med ergonomiske sykleR Ditt ord sluttet på I ikke L og det skal være et ord ikke to, følg reglene Robåter Ramadan
Hoppetaujenta Skrevet 30. april 2014 #11411 Skrevet 30. april 2014 Trådstarter i første innlegget sier ingenting om at to ord ikke er lov så lenge det beskriver en ting utfyllende. Skjerpings!Du laster skipet med noe som starter på siste bokstav i siste last-----Ramadan = Neseblod
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2014 #11413 Skrevet 1. mai 2014 Trådstarter i første innlegget sier ingenting om at to ord ikke er lov så lenge det beskriver en ting utfyllende. Skjerpings! ----- Ramadan = Neseblod Nei du skjerpings, ingen andre her som bruker flere enn et ord Døgenikter Ragnar
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2014 #11419 Skrevet 1. mai 2014 Lekne rytmeseksjoner Igjen bare et ord, må jeg alltid minne deg på reglene? Erfaren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå