Gjest surpomp Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 :cry: Er det vanlig blant hunde-eiere å legge igjen den lille svarte posen med hundebæsj i nærmeste private søppelkasse? Lurer på om det er meg det er noe galt med som reagerer på dette? Vi har ikke hund selv, og jeg synes ikke det er noe koselig å finne disse posene i søpla.
Gjest Lea Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Det er bedre at posene havner i søpla enn at de kastes langs veien (eller ikke blir brukt) synes jeg. Om det er langt mellom offentlige søppeldunker, så er det fort gjort å slenge fra seg posen i grøfta. Da ville jeg heller kastet den i en søppeldunk langs veien (selv om den tilhørte en husholdning).
Væren Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Jeg forstår godt at du ikke liker dette! Er ingen surpomp for det!!! Men tross alt er det vel kanskje hakket bedre enn om de lar hundebæsjen bli liggende på fortauet eller plenen din, eller rett og slett bare kaster posen i nærmeste grøftekant, slik jeg også ser det blir gjort i blant! Men jeg er altså i utgangspunktet 100% enig; det er ikke fritt fram å benytte private søppelkasser, og er det en uke til neste tømming kan det fort bli lukt, selv om posen er knyttet igjen! Hundeeierne bør plukke opp bæsjen, knyte igjen posen og ta den med hjem til sin egen søppelkasse eller kaste den i en offentlig bossbøtte!
Sisilie Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 -Hunde-eiere er no dritt!!!!! :-? (litt spøk og litt alvor) Syns hunde-eiere kan ta dritten med hjem til seg selv!
Gjest Tex Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Kan ikke fordra dyr (er egentlig vettskremt) men hadde jeg hatt hund kunne jeg nok ha plukket opp dritten og kastet den i nærmeste søppelkasse.... ...slik jeg heller kaster annet avfall i nærmeste kasse hvis jeg går tur... ...heller det enn å kaste det på bakken.......
Barbie Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 Jeg pleier ikke oppholde meg noe særlig i søplesekken,så det spiller ingen rolle for meg........ Bedre det,enn at møkka ligger å flyter langs veien..
Anie Skrevet 24. juni 2003 #7 Skrevet 24. juni 2003 Jeg pleier ikke oppholde meg noe særlig i søplesekken,så det spiller ingen rolle for meg........ Bedre det,enn at møkka ligger å flyter langs veien..
Gjest Qlio Skrevet 24. juni 2003 #8 Skrevet 24. juni 2003 Kan nok hende at du har fått en pose fra meg i din søplekasse. Da jeg var hundeeier plukket jeg opp etter min (og andres) hunder. Tror de fleste heller vil ha en pose med bæsj I søpla si enn å tråkke i den når de kommer ut av porten sin.... Men dette var kun om det ikke var noen offentlige søplekasser i nærheten.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #9 Skrevet 24. juni 2003 Om noen av disse folka som går tur med sine firbente hadde lagt posen i min kasse skulle jeg blitt glad,istedenfor å finne det utenfor døra/oppkjørsel eller lekeplass. Tilbringer du dagen i med å studere hva som er nedi der? (spøk) Søppel er søppel. Hvorfor er det irriterende? Vær glad det finnes slike mennesker som gjør sitt for ikke å svine til ute.
Gjest Poirot Skrevet 24. juni 2003 #10 Skrevet 24. juni 2003 Det hadde jeg ikke brydd meg noe om. Kanskje du er litt surpomp?
LilleMy Skrevet 24. juni 2003 #11 Skrevet 24. juni 2003 Hei, jeg er en hundeeier som daglig går to lange tur med hunden min, mest i bebygget strøk. Der finnes det meget sjelden offentlige søpplekasser, og det er ikke til å komme fra at hunden faktisk gjør fra seg. OG JEG, MITT SVIN :evil: , PLUKKER OPP DRITTEN, KNYTTER IGJEN POSEN, OG KASTER POSEN VED NÆRMESTE SYNLIG PLASSERTE SØPPLEBØTTE. Ego, jeg????? Hvis du virkelig synes dette er så fælt, eller "lite koselig" som du vel omtalte det, så synes jeg nesten synd på deg...... Å bruke energi på å irritere seg over noe slikt er for meg forkastelig :-? . Men meg om det....
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #12 Skrevet 24. juni 2003 Du kan godt få låne søppeldunken min Lille My (Så lenge du bruker biodunken) Det er myyye bedre enn å la den ligge i grøfta, med eller uten pose. Jeg har ferska opptil flere hundeeiere som "Ikke har sett hva hunden har gjort" utenfor her. Alle som en har fått beskjed om hvor søpla er hen. Det er helt i orden å bruke søpla mi til det bruk.
LilleMy Skrevet 24. juni 2003 #13 Skrevet 24. juni 2003 Du kan godt få låne søppeldunken min Lille My (Så lenge du bruker biodunken). Tusen takk ! Det er godt ikke alle tenker så negativt om noe så simpelt!
Gjest surpomp Skrevet 24. juni 2003 #14 Skrevet 24. juni 2003 Hei, jeg er surpompen. Er det virkelig OK at jeg skal ta imot andres dritt når jeg sorterer og prøver å begrense min egen?
LilleMy Skrevet 24. juni 2003 #15 Skrevet 24. juni 2003 Ja, det synes jeg faktisk. PS; jeg ville IKKE lagt den i en pose for fek.s. aviser/papir. Jeg forsøker ikke å være FREKK, eller prøver å være JÆVLIG mot noen ved å plukke opp etter hunden min.......DS
Gjest surpomp Skrevet 24. juni 2003 #16 Skrevet 24. juni 2003 OK. Da LEGGER JEG MINE BARNS SURE DIAREBLEIER I DIN SØPPELDUNK NÅR DU PRØVER Å PRESSE NED DEN SISTE POSEN I SØPPELDUNKEN. ER DET OK?
Barbie Skrevet 24. juni 2003 #17 Skrevet 24. juni 2003 Du kan putte diarebleiene i min søpledunk..... Det er ikke noe problem så lenge du pakker de inn i en pose,som vi hundeeiere gjør med hundemøkka.. Dette er vel ingenting og blåse seg opp for..
LilleMy Skrevet 24. juni 2003 #18 Skrevet 24. juni 2003 Din SURPOMP :x ! Bare putt diarebleier i søppelkassen min, du - det gjør meg faktisk svært lite. Men jeg formoder at du sørger for at lokket er ordentlig på, slik at kråkene ikke forsyner seg og drar alt utover.... (slik jeg selvfølgelig ville gjort dersomatte-vissomatte).
Gjest Surpompen Skrevet 24. juni 2003 #19 Skrevet 24. juni 2003 ok. ER DET DA GREIT AT JEG LEGGER MINE BARNS DIAREBLEIER I DIN SØPPELDUNK, ELLER? HVA ERE I SÅ FALL ADRESSEN?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå