Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, faen heller. Skigåing ass! Det er det ekleste jeg veit om. At folk konkurerer i det... gir meg grøssninger!

NEI til skigåing!

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Jeg reagerer kraftig på de røde luene

Gjest Grafica
Skrevet

Virkelig motbydelig, helt enig. Det skulle ikke vært lov å trykke inn så mye reklame og farge på de draktene. Får jo helt vondt i hodet av å se på.

Gjest Kashmir
Skrevet

Dere snakker om skigåring og røde luer? Er dere fullstendig blinde for hva som virkelig er motbydelig i det bildet???

Jeg synes faen hakke meg det er på tide å forby våpenbruk, også i skisporet! Våpenbruk er forkastelig, om det foregår under ran, drap, jakt eller i skisporet. Her ser vi to unge, kjernesunne, glade norske jenter - med hvert sitt gevær på ryggen!!?? Hvilke signaler gir vel dette til den oppvoksende slekt? :kjefte:

Gjest LindaKristin
Skrevet (endret)

:skratte:

Endret av LindaKristin
Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Her ser vi to unge, kjernesunne, glade norske jenter -

Du har helt rett bortsett fra en liten detalj. De er 1 tysk jente og 1 russisk jente

Skrevet

:skratte:

Gjest Kashmir
Skrevet
Du har helt rett bortsett fra en liten detalj. De er 1 tysk jente og 1 russisk jente

TYSK???? Omg... :sjokkert:

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
TYSK???? Omg... :sjokkert:

Ja jeg vet tysk kvinne med rød lue. Det finnes ikke noe mer sjokkerende en det. Jeg tror aldri jeg kommer til å komme over sjokket av å sett en tysk kvinne i rød lue.

Skrevet
Ja jeg vet tysk kvinne med rød lue. Det finnes ikke noe mer sjokkerende en det. Jeg tror aldri jeg kommer til å komme over sjokket av å sett en tysk kvinne i rød lue.

Hva med en tysk mann da, som gjerne ikke har luen på hodet, men et helt annet kreativt sted.

Selv synes jeg at hånden helt til høyre i bildet (på ryggen til hun til høyre) ser ut som "thing" fra adams family, bare med hanske.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Hva med en tysk mann da, som gjerne ikke har luen på hodet, men et helt annet kreativt sted.

Det er litt sjokkerende. Men ingenting er mer sjokkerende en å se en tysk kvinne i rød lue

Selv synes jeg at hånden helt til høyre i bildet (på ryggen til hun til høyre) ser ut som "thing" fra adams family, bare med hanske.

La ikke merke til det men det gjør faktisk det

Skrevet
Det er litt sjokkerende. Men ingenting er mer sjokkerende en å se en tysk kvinne i rød lue

Da er vel skrekkfilmaften reddet med filmatiseringen av "Rotkäppchen", eller en av blåvariantene av denne.

La ikke merke til det men det gjør faktisk det

Dèt synes jeg er sjokkerende. Det er vel strengt tatt ikke tillatt med en hjelpende hånd i skiskyting.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Da er vel skrekkfilmaften reddet med filmatiseringen av "Rotkäppchen", eller en av blåvariantene av denne.

Det er mulig. Tyske kvinner i rød lue er noe av det skumleste som finnes

Dèt synes jeg er sjokkerende. Det er vel strengt tatt ikke tillatt med en hjelpende hånd i skiskyting.

Det stemmer men jeg tror de er over målstreken. Nei jeg tror jeg vil få mareitt pga de røde luene i natt

Skrevet

Av alt det går ann og reagere på. Du er ikke helt god du :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...