Gjest CookieMonster Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Dette er kanskje et merkelig spørsmål, men jeg spør jeg Vi har en hunkatt(perser) og hun er nesten 10 måneder nå. Lurer på om noen vet når disse får mensen og hvor ofte de får den? Vet det finnes truser for hunder, men finnes det for katter også? Hva gjør vi når hun har mensen, blir det blod overalt?
Gjest CookieMonster Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Ok, nå fant jeg ut at katter ikke har mensen, så da løser jo alt seg:)
Aurora M. Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Du blir ikke lei deg om jeg ler litt vel? Syntes det var kjempesøtt jeg! Og så såg jeg for meg alle gatas puser løpe rundt og klatre i trær i truser! Nei, heldigvis har de ikke mens. (skulle ha vært en liten pus..)
Gjest CookieMonster Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, le i vei Hun er riktignok en innekatt da, så jeg var redd det skulle bli flekker overalt her. Regnet vel bare med at alle hundyr har mensen jeg da :gjeiper: Hunden til venninna mi har på seg truse med truseinnlegg når hun har mensen og det var vel det jeg så for meg. Hadde jo vært litt komisk da
spezitas Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Ikke noe rart at du kanskje trodde det... Det er vel vanlig at tisper blør når de har løpetid? Katter blør ikke, og får de noen som helst tegn til blødning fra underlivet, bør veterinær kontaktes umiddelbart. Jeg har selv "mistet" to avlskatter i livmorbetennelse. Det beste er nok kastrering om du ikke skal bruke katten til avl. Da slipper du også at katten får løpetid, noe som kan være plagsomt både for katt og eier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå