Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et bryllup 7 februar.Og jeg trenger litt sol på kroppen.Trenger en skikkelig bra selvbruning.Som ikke gir gul farge og skjolder.

Tusen takk

Videoannonse
Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)

jeg har bestilt shadowtans, selvbruningspray i posten. den sies å være den beste. men før bryllup bør du egentlig dra på sånn sted hvor de sprayer deg det koster 400 kroner eller noe, holder i en uke.. mye bedre enn å ta sjansen på å spraye eller smøre deg inn i noe selv. kan ende med masse sjolder, den sjansen bør du ikke ta før bryllup.

hørt veldig mye positivt om shadowtans men vansklig å påføre, så vis du velger å påføre selv før brylluppet må¨du vite at du skal spraye 30-40 cm fra deg for at det ikke skal renne, stå i dusjen på et hånkle, ikke smør det ut, la det være der 15 min før du tar på deg klær, ikke dusj på 18 timer, osv..

hva med sprayparty med venner og familie :jepp:

--> http://shadowtans.no/sprayparty.cfm

(til bryllup, ikke finn på å kjøp selvbruningskremer i matbutikker og vita butikker!!! vis du skal bli orgendltlig brun må du satse på en orgendlig god en))

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Skrevet
jeg har bestilt shadowtans, selvbruningspray i posten. den sies å være den beste. men før bryllup bør du egentlig dra på sånn sted hvor de sprayer deg det koster 400 kroner eller noe, holder i en uke.. mye bedre enn å ta sjansen på å spraye eller smøre deg inn i noe selv. kan ende med masse sjolder, den sjansen bør du ikke ta før bryllup.

hørt veldig mye positivt om shadowtans men vansklig å påføre, så vis du velger å påføre selv før brylluppet må¨du vite at du skal spraye 30-40 cm fra deg for at det ikke skal renne, stå i dusjen på et hånkle, ikke smør det ut, la det være der 15 min før du tar på deg klær, ikke dusj på 18 timer, osv..

(til bryllup, ikke finn på å kjøp selvbruningskremer i matbutikker og vita butikker!!! vis du skal bli orgendltlig brun må du satse på en orgendlig god en))

Takk for et veldig dot svar,ble litt klokere nu..

Salongen er absolutt det beste forslaget ang bryllup.Fant et sted koster 500.synes det er billig jeg.

Tusen takk

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Takk for et veldig dot svar,ble litt klokere nu..

Salongen er absolutt det beste forslaget ang bryllup.Fant et sted koster 500.synes det er billig jeg.

Ja det er bra ! kjedlig å måtte ende opp oransje og flekkete på bryllup, så bra du velger salong, helt sikkert verdt de 500 kr !

Tusen takk

bare hyggelig :)

Skrevet

Liker veldig godt Loreal sin selvbruningspray jeg.

Koster rundt 150 kr, lett å påføre. Gir jevn og fin farge!

Skrevet

Jeg er mer tilhenger av fuktighetskrem som har litt selvbruning i seg. Lettere å unngå store selvbruningskrem-kriser da!

• 5 måneder senere...
Gjest Teija
Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt selvbruningspray....

Jeg har fått et jevnt lag og den funker veldig bra, men jeg har fått veldig mye inne i håndflaten, hvordan får jeg vekk dette???? Eller andre steder på kroppen..

Skrevet
Hei.

Jeg har kjøpt selvbruningspray....

Jeg har fått et jevnt lag og den funker veldig bra, men jeg har fått veldig mye inne i håndflaten, hvordan får jeg vekk dette???? Eller andre steder på kroppen..

når du har fått selvbruningsflekker i hendene og der du ellers ikke vil ha gul, stygg farge bruker du kropps skrubb til å fjerne det. funker veldig bra:)

Gjest Gjest
Skrevet
når du har fått selvbruningsflekker i hendene og der du ellers ikke vil ha gul, stygg farge bruker du kropps skrubb til å fjerne det. funker veldig bra:)

Takk (:

Skrevet

vita har faktisk ganske bra utvalg av selvbruningssprayer... og disse kan være gode også :) jeg har fra garnier (spray) og gir kjempe fin farge! tørker fort på huden og er bare helt super!!

ps: jeg har prøvd MANGE selvbruningsprodukter, og de i parfymeri er ikke alltid like bra de heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...