Gjest Fugl Fønix Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en ganske brokete forhistorie med Veet (sluttett derfor å kjøpe det for ca tre år siden). Før syns jeg ofte det var slik at voksen ikke forsvant selv med bruk av vaskeserviettene, og at den ikke var sterk nok til å rive av hårene, men heller satt igjen på huden. Bestemte meg for å prøve igjen i dag, og kjøpte en pakke sånne ministrips for å ta vekk hår på overleppe etc. I dag funket det kjempebra. Voksen fungerte, det var ikke overveldende vondt, og jeg kunne fjerne alle restene med vaskeservietten. Men jeg har allikevel ikke lyst til å kjøpe de store stripsene før jeg får uttalelser fra dere eksperter. Har produktlinjen generelt blitt bedre på disse tre årene, eller er det bare den til ømfintlige områder som er bra?
Purple Diamond Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Prøvde for noen år siden voksen til leggene, og likte den ikke i det hele tatt. Som hos deg, fjernet ikke voksen noen av hårene og det var vanskelig å fjerne voksen, selv med medfulgte servietter. Det samme opplevde jeg da jeg kjøpte voksen for et halvt år siden. Funket like dårlig... Så de blir nok ikke kjøpt igjen med det første, om ikke noen sier de er blitt bedre...
Gjest Fugl Fønix Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det må bare sies.. du har verdens søteste avatar Endret 9. januar 2009 av Fugl Fønix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå