Gjest Gjest_bare-meg_* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Tenkte kanskje det gikk an å legge inn en tråd om tabber jeg, da det er litt annerledes og underholdende:) Kan jo begynne med en litt mindre en, men riktignok ble jeg flau nok. Skulle til gynekologen idag, og vel inne på det nye kontoret skulle jeg til pers.Jeg kledde da av meg og la klærne på en stol slik jeg har pleid tidligere (LES: det gamle kontoret var veldig lite)...Sto der da, og visste ikke helt hvor å gjøre av meg. Plutselig sier min lege at jeg trenger jo ikke stå der naken, det var plass til å kle av seg innenfor.Så der sto jeg da på gynekologens kontor,helt naken nedentil og det var noen lange og flaue skritt inn til benken.....Akkurat som om det ikke er flaut nok å dra til slik time.... Kommer sikkert med flere......
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 He he, må bare se det sånn at alle tabber seg ut iblandt. Kan slenge på en jeg også, ikke stor men det festet seg i minnet. Jeg forventer en gitt kontroll av kroppen min, og det stemmer ikke alltid med virkeligheten. Jeg er blitt vandt til å balansere fulle brett på en hånd, og det syntes jeg var ganske morsomt. Så jeg kommer ut av pizzasjappa med pizzaen i hendene. Så kommer jeg på at jeg skal bære esken på den kule måten jeg har sett på film (ja, jeg burde skjønt det allerede der). De bærer brett nesten bare på fingrene. Kult tenkte jeg, og stablet pizzaen opp på fingrene på en hånd. Vips, der for hele esken i bakken. Jeg plukket den flau opp og kikket meg rundt. Naturligvis satt det fullt av unggutter i bilen rett mot meg. Jada, her kommer kløna som ikke kan bære en pizzaeske uten å miste den. I tillegg måtte jeg forklare samboern hvorfor pizzaen var klemt sammen på ene siden "kremt, jeg mistet den visst". Bare småpinlig men men...
Gjest Trolletrine Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Den siste enorme flausen jeg gjorde var i sommer da jeg var på min første alene-til-syden-tur. Noen av dagen hadde jeg på med badedrakt på stranden, og jeg stoorkoste meg der jeg vekslet mellom sjøen, baren, snackbaren og solsengen min.Men fra å føle meg rimelig anonym, fikk jeg en dag umåtelig mye oppmerksomhet og slibrige tilbud fra ALLE mulige menn-særlig gamle menn...Jeg tenkte over dette, men kunne ikke komme på en grunn til at situasjonen var så radikalt forandret fra de øvgrige dagene.Så jeg fortsatte å bade, kjøpe is og drikke i strandbaren osv-bare spradet rundt og koste meg. Helt til jeg kom tilbake til hotellet på ettermiddagen og oppdaget at HELE BADEDRAKTEN var raknet bak!!!!!!!Med andre ord-jeg hadde bare hatt badedrakt FORAN, for bak var det full åpning helt opp til sømmen bak i nakken!!!!!!!!!!!!!!!! ...........Etter at det første sjokket hadde lagt seg, MÅTTE jeg bare le og le og le...Ikke bare,bare å reise alene!
Malteaser Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Den siste enorme flausen jeg gjorde var i sommer da jeg var på min første alene-til-syden-tur. Noen av dagen hadde jeg på med badedrakt på stranden, og jeg stoorkoste meg der jeg vekslet mellom sjøen, baren, snackbaren og solsengen min.Men fra å føle meg rimelig anonym, fikk jeg en dag umåtelig mye oppmerksomhet og slibrige tilbud fra ALLE mulige menn-særlig gamle menn...Jeg tenkte over dette, men kunne ikke komme på en grunn til at situasjonen var så radikalt forandret fra de øvgrige dagene.Så jeg fortsatte å bade, kjøpe is og drikke i strandbaren osv-bare spradet rundt og koste meg. Helt til jeg kom tilbake til hotellet på ettermiddagen og oppdaget at HELE BADEDRAKTEN var raknet bak!!!!!!!Med andre ord-jeg hadde bare hatt badedrakt FORAN, for bak var det full åpning helt opp til sømmen bak i nakken!!!!!!!!!!!!!!!! ...........Etter at det første sjokket hadde lagt seg, MÅTTE jeg bare le og le og le...Ikke bare,bare å reise alene! den var bra, men utrolig flaut da! Tror ikke jeg hadde turt å gå ut av hotellrommet igjen etter det Prøver å komme på det flaueste jeg har opplevd. Hm.. kommer bare på en kveld, jeg var vel 13 år. Jeg våkna og måte på do og da jeg åpner døra til bade så sitter pappa på dass med buksa nede og SOVER. Hehe..men det var kansje flauere for han, da mor mi måtte gå inn å vekke han etter at jeg hadde sagt i fra til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå