Gjest Chrizzy Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei! Jeg har akkurat koblet til x-boxen til min sønn her nede på stua. Like før jeg gjorde det satt han på rommet og spilt Guitar Hero. Vi tok ikke spillet ut av maskinen når vi tok den ned for å koble den til her. Nå når jeg har koblet og alt er klart så vil ikke spillet spille. Enten så får vi en beskjed om at spillet må puttes inn i en x-box konsoll, eller så står det bare "unplayable disc". Vi har jo ikke gjort noe med spillet og jeg kan ikke skjønne at disken skal være ødelagt? Noen som har noen idee om hva dette kan være, tips eller råd? Endret 9. januar 2009 av Chrizzy
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hva sier den når du tar ut cd'en og putter inn en annen en evt samme cd'en? Er forresten ikke anbefalt å flytte noe som inneholder en cd med cd'en inni.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Hva sier den når du tar ut cd'en og putter inn en annen en evt samme cd'en? Er forresten ikke anbefalt å flytte noe som inneholder en cd med cd'en inni. Uff, nei, det var nok det som var feilen, at vi har ødelagt hele spillet, han fikk det til jul. Andre spill virker. Kostet meg 5-600 kroner dette, at det går ant å være så teit, blæ Men takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Å flytte på xbox'en med disken inni skal det vel ikke være problemer med så lenge boxen ikke er tilkoblet/igang(disken spinner ikke). Prøv å la disken hvile litt - i teorien har det ikke effekt, men man skal aldri si aldri. He, he.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Å flytte på xbox'en med disken inni skal det vel ikke være problemer med så lenge boxen ikke er tilkoblet/igang(disken spinner ikke). Prøv å la disken hvile litt - i teorien har det ikke effekt, men man skal aldri si aldri. He, he. Man skal vel generelt aldri flytte noe (xbox, cd-spiller, dvd-spiller) som inneholder en dvd nettopp fordi det kan skade cd'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå