Gjest Tristessa Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Tror jammen o.b er i ferd med å sette inn en massiv sjarmoffensiv, for da jeg var på butikken i dag for å handle litt, merket jeg at de har halv pris på tamponger i sommer. Så dere gjerrige - nå er det på tide å hamstre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Kanskje de skal selge ut faenskapet så de gode gamle o.b. kommer tilbake? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 *Raske med seg butikkhylle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. juni 2003 #4 Del Skrevet 24. juni 2003 Kanskje de skal selge ut faenskapet så de gode gamle o.b. kommer tilbake? Minnie *ler masse* Hørt noe mer vedr. OB kampanjen, Minnie? Det er sant: De nye loer! Var ikke så bevisst på det tidligere, men det stemmer! Bort med faenskapet, gi oss gode, gamle OB tilbake!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 Har også lagt merke til at de selger den blå Ob, til rundt 10 kr.... Kommer vel nytt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 Håper det, selv om jeg har klart å venne meg til ny o.b. Heller loete o.b enn ingen o.b! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 25. juni 2003 #7 Del Skrevet 25. juni 2003 Den kan i grunnen være hvor billig den vil for meg...vil også ha en ob som ikke loer!! Foreløpig kjøper jeg alt annet en ob...(somom de merker det , men jeg protestere så godt jeg kan...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 #8 Del Skrevet 25. juni 2003 Har også lagt merke til at de selger den blå Ob, til rundt 10 kr.... Kommer vel nytt da.. Hvor hen? Hvor hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 Kanskje de skal selge ut faenskapet så de gode gamle o.b. kommer tilbake? Minnie Håper det!! De nye som er kommet er skikkelig grøss, synes jeg. De loer jo _før_ man har fått brukt de. En tampong skal helst ikke loe i det hele tatt, noe de gamle ikke gjorde, men det får være grenser. Husker jeg ble skikkelig irritert da de kom :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. juni 2003 #10 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvor hen? Hvor hen? RIMI RIMI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #11 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvilken RIMI? Jeg var på en RIMI i Bærum i går, men der kostet de like mye som de pleier... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 Hm..... Kanskje det er bare et lokalt salg på Blå ob da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 26. juni 2003 #13 Del Skrevet 26. juni 2003 Kan være at det bare er i noen rimibutikker. Jeg så denne tråden i går, og hamstret noen pakker på den lokale rimi'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå