Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mottatt en del info. Et er i doc. Kom fram bare rare tegn,men lastet ned doc. Ikke søren om jeg får lest brevet.

Har vista, og får beskjed om tillat eller ikke...trykker tillat,men hva gjør jeg feil.?

Er ikke så datakyndig.

Trenger å få lest dette.....

Skrevet

Har du word installert? Eller noe annet i Office?

OpenOffice kan lese *.docfiler - og er gratis. :)

Skrevet
Har du word installert? Eller noe annet i Office?

OpenOffice kan lese *.docfiler - og er gratis. :)

ja, har word. Når jeg har lastet ned openoffice, skal det oakkes ut? Eller kan jeg bare laste ned, åpne mail og lese dokumentet? Det siste har jeg prøvd,men virker ikke. Kansje noe feil jeg har gjort.

Noen som kan gi inn med teskje?

Gjest padawan
Skrevet

har du office 2007 eller office 2003?

Skrevet
har du office 2007 eller office 2003?

Ja,hvordan finner jeg ut det? Som sagt kan jeg ike mye,men køte maskinen for et år siden. Har Vista.

Skrevet

Det står på ikoner du klikker på hva programmet du bruker heter. Hvis du ikke finner det der så går du inn på "Hjelp/Help" etter å ha åpnet programmety og velger noe som heter "Om/about". HVis du da klikker på denne så kommer det opp hvilken versjon du bruker.

Sikker på at du har Microsoft Office på pc'n din i det hele tatt? Det skriveprogrammet som følger med Vista er Microsoft Works, ikke Office. Office må du legge inn selv. Og meg bekjent så er ikke Works kompatibel med Office uten at man har lastet ned en konverter for Works/Office. Hvis da hadde hatt Office 2003/2007 så skal du kunne åpne .doc dokumenter uten problemer. Litt verre er det med .docx-dokumenter i Office 2003.

Skrevet
Det står på ikoner du klikker på hva programmet du bruker heter. Hvis du ikke finner det der så går du inn på "Hjelp/Help" etter å ha åpnet programmety og velger noe som heter "Om/about". HVis du da klikker på denne så kommer det opp hvilken versjon du bruker.

Sikker på at du har Microsoft Office på pc'n din i det hele tatt? Det skriveprogrammet som følger med Vista er Microsoft Works, ikke Office. Office må du legge inn selv. Og meg bekjent så er ikke Works kompatibel med Office uten at man har lastet ned en konverter for Works/Office. Hvis da hadde hatt Office 2003/2007 så skal du kunne åpne .doc dokumenter uten problemer. Litt verre er det med .docx-dokumenter i Office 2003.

Ja, du har rett,men hvordan konverterer jeg dette da?

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Har du Works, aå avinstaller dette i kontrollpanel under 'legg til/fjern programmer'. Dette for å unngå konflikter med følgende steg:

Last ned og installer OpenOffice 3.0.

Eventuelt kjøp deg en office lisens, eller skaff deg Office på andre måter...

Works er djevelens verk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...