Gjest Ida Karoline Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei! Jeg er ei jente på 18 år, som ikke skjønner alt dette maset om orgasme. Jeg kommer ofte før kjæresten min, og jeg kommer _bestandig_ vaginalt. Er dette uvanlig? Jeg liker ikke når typen min prøver å få meg til å komme med å stimulere klitoris. Unntak her er slikking. Synes det er masete med klitorisorgasme under sex med partneren, det er for meg noe som ikke er interessant når jeg ikke er alene. Kommer raskt alene også. Tar meg 1-2 minutter.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg kommer også bestandig før partneren min (vaginalt), og gjerne også flere ganger. Får ikke like lett klitorisorgasme med mindre jeg gjør det selv, men synes det er stas når partneren er god med fingrene eller tunga og virkelig får det til. Men jeg forstår "maset", det finnes nok flere som ikke er like heldige som oss.
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Det er store forskjeller ute og går her, det er tydelig! Noen går gjennom hele livet uten å oppleve en eneste orgasme, flere opplever det aldri med partneren, mange får aldri vaginalorgasme i det hele tatt, og så er det altså de som får vaginalorgasme sammen med partneren som den største selvfølge hver gang og lurer på hva problemet er. Jeg nyter orgasmer naturligvis, men det er ikke noe jeg MÅ ha hver gang. Tror det lett kan bli litt krampete om sex liksom er mislykket hvis ikke begge får orgasme hver gang.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Er helt lik ts. Og dette er da ikke noe jeg føler prestasjonsangst for - det kommer ALLTID. Typisk folk å illegge andre meninger og holdninger - klart at det må være noe galt......(føles sikkert bedre for disse da).
Gjest Ida Karoline Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Nei, jeg må heller ikke ha orgasme hver gang jeg har sex. Synes det er kjempedeilig uansett, men det kommer nå som regel uansett. Av og til kan jeg likevel kjenne at nå går det virkelig ikke, men jeg stresser ikke med det. Det er ikke så viktig for meg. Det har sikkert en sammenheng med at jeg har en trygghet i det at jeg vet at jeg lett får orgasme. Tror det for mange kan ha noe med innstilling å gjøre, jeg kom aldri det første året jeg var seksuelt aktiv. Men da jeg først oppdaget at jeg kan komme vaginalt, slapp jeg stresset det for meg var å tenke at jeg aldri kom til å oppnå orgasme. Sier ikke at alle kan få vaginal orgasme om de endrer innstilling, dette er nok veldig ulikt fra jente til jente!
Ethereal Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Selvfølgelig er det ikke noe galt med deg. Syns du er heldig som kan det jeg Hvis du ikke vil bli stimulert ved klitoris så kan du jo bare si det til kjæresten din?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Jeg forstår jo at ts ikke skjønner maset om orgasme når hun får orgasme som den mest naturlig ting. Jeg får aldri orgasme sammen med partner eller ved onanering så for meg blir det veldig naturlig at folk skriver inn her om sine frustrasjoner ved manglende orgasme.Jeg har "slitt" med manglende orgasme i nesten like mange år som ts sin alder. Det blir litt som om en veldig pen og slank jente ikke forstår hvorfor hennes mindre pene,overvektige venninne ikke trives så godt på stranden som det hun selv gjør. Det er jo ikke noe problem,liksom....
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Jeg forstår jo at ts ikke skjønner maset om orgasme når hun får orgasme som den mest naturlig ting. Jeg får aldri orgasme sammen med partner eller ved onanering så for meg blir det veldig naturlig at folk skriver inn her om sine frustrasjoner ved manglende orgasme.Jeg har "slitt" med manglende orgasme i nesten like mange år som ts sin alder. Det blir litt som om en veldig pen og slank jente ikke forstår hvorfor hennes mindre pene,overvektige venninne ikke trives så godt på stranden som det hun selv gjør. Det er jo ikke noe problem,liksom.... Og i tillegg er det den pene og slanke som får så lett orgasmer!
Gjest womenwomen Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Og i tillegg er det den pene og slanke som får så lett orgasmer! Ja kanskje du har litt rett i det ! Hjelper på å ha god selvtillitt og være fornøyd med sin egen kropp og føle seg avslappet og vel under sex osv . Er neppe lett å få orgasme om tankene er negative eks - huff , syns han jeg er tykk , stygg osv ...og føler en seg ikke vel med seg selv - så blir det vell vanskelig å kunne nyte egen kropp sammen med partner . Er da ganske naturlige ringvirkninger av å ha komplekser osv . Ja - jeg tror slanke pene jenter med god selvtillitt lettere får orgasmer enn eks den tykke mindre pene veninna si ! Så " strand eksemplet " du kom med - var egentlig ganske godt eksempel syns jeg !
Soon Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Ja kanskje du har litt rett i det ! Hjelper på å ha god selvtillitt og være fornøyd med sin egen kropp og føle seg avslappet og vel under sex osv . Er neppe lett å få orgasme om tankene er negative eks - huff , syns han jeg er tykk , stygg osv ...og føler en seg ikke vel med seg selv - så blir det vell vanskelig å kunne nyte egen kropp sammen med partner . Er da ganske naturlige ringvirkninger av å ha komplekser osv . Ja - jeg tror slanke pene jenter med god selvtillitt lettere får orgasmer enn eks den tykke mindre pene veninna si ! Så " strand eksemplet " du kom med - var egentlig ganske godt eksempel syns jeg ! Men for å si det på en annen måte - det trenger heller ikke ha noe med selvtillit å gjøre. Jeg har aldri fått orgasme vaginalt, kun ved samtidlig stimulering av klitoris. Jeg har ikke noe problem med å vise meg naken for kjæresten min, og har ikke dårlig selvtillit i det hele tatt. Jeg vet at han elsker kroppen min, og nyter at han sier det! Men like fullt - jeg får ikke orgasme vaginalt... Men jeg kalger ikke på det - jeg får orgasme ved stimulering av klitoris, og syns det er herlig:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå