Madison Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Når starter og slutter fellesferien egentlig, noen som vet? :D
Væren Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Før har i alle fall fellesferien alltid vært f.o.m. 2. uka i juli, altså fra ca 7. Nå hørte jeg noen si at fellesferien her i mitt distrikt er blitt flyttet en uke lenger ut i juli, pga. ofte ustabilt vær så tidlig på året. Vet ikke om det stemmer? Jeg kaller uansett fellesferien for "fellesregnet", jeg. Det passer liksom alltid...
Madison Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2003 hmmm..satser på at det er de 3 siste ukene i juli da
Væren Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Da bommer du uansett ikke så veldig! God ferie, da! Og Madison: gjett hvilken film jeg skal kose meg med i ferien? Nå har jeg kjøpt yndlingsfilmen min på DVD...
Madison Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2003 hehe sant det Å, broene i Madison county? :D Jeg har ennå ikke fått sett den er så treg:/ Man får vel leid den..eller må man kjøpe? :D
Væren Skrevet 24. juni 2003 #7 Skrevet 24. juni 2003 Du kan både leie og kjøpe, vet du! Fant den som kjøpefilm til 129 kroner, så nå er den alltid min! Ikke sikkert du vil like den; forvent i alle fall ikke noe action!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå