NorthFace Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Vi tror vi skal gå for lyseblått, lyserosa, sølv og hvitt. Litt redd for at det skal ligne på et dåpsselskap så er forsiktig med baby-fargene. Hva bruker dere andre?
Tigermor Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hm, jeg har tenkt masse på akurat dette selv og er også ganske nyskjerrig på hvilke farger dere andre har valgt. Jeg tenker på syrin/lys lilla, sølv og hvitt. For lys lilla er yndlingsfargen min Men samtidig så vil jeg egentlig ha røde og hvite roser i blomsterbuketten min, og da er jeg redd for at det plutselig blir for mange farger. Så mulig at jeg dropper lilla og satser på rødt sølv og hvitt! Men tar gjerne imot tips fra dere andre
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Høstfarger! Mest oransje og rustrødt. Kanskje detaljer i gull Og elfenbenhvit da.
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har ingen problemer med at det ser ut som et dåpsselskap jeg, synes det er kjempefint. Vi var i dåp for et par måneder siden - en gutt - og pynten deres var bare sååå fin. Så vi skal ha blålilla. Blanding mellom forglem-meg-ei blå og delphinium lilla. Ellers blir det hvite duker. Og kanskje litt sølv? Blålilla blir det i alle fall, skal ha hele buketten min i den fargen. :rødme:
lirypa Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Høstfarger! Mest oransje og rustrødt. Kanskje detaljer i gull Og elfenbenhvit da. Vi skal gifte oss i september, så vi tenker at det sannsynligvis blir høstfarger hos oss også. Rødoransje, rustrødt, og mulighens brunt, elfenbenhvitt med innslag av gull... Men dette er ikke helt bestemt ennå. Forsøker å lande på hva slags innbydelser vi skal ha, vil gjerne at innbydelser, bordkort/bordpynt og takkekort skal stå i stil... Skal lage selv, så nå må vi få bestemt oss snart Endret 9. januar 2009 av lirypa
Solstrålejenta Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Vi skal ha helt lyse og enkle farger: hvitt, creme, champagne og gull Tror det blir veldig elegant og fint. Hadde egentlig tenkt å ha lilla også, men ettersom lokalet vi er i har gamle "ridderbannere" i rødt og gull matchet det ikke helt...
Solstrålejenta Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Vi skal ha helt lyse og enkle farger: hvitt, creme, champagne og gull Tror det blir veldig elegant og fint. Hadde egentlig tenkt å ha lilla også, men ettersom lokalet vi er i har gamle "ridderbannere" i rødt og gull matchet det ikke helt...
Solstrålejenta Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Blomstene vet jeg forøvrig ikke da, siden min kjære skal ordne dem, men satser på han holder seg til fargeskalaen Endret 9. januar 2009 av Solstrålejenta
Sofia1 Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Vi skal ha hvitt, grå og rosa som farger. Pynten går i sølv, blomster, sommerfugler, perler og litt bling
angara Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Vi hadde et sammensurium av alle mulige farger. Med fokus på de sterke (altså ikke beige og slikt). Jeg ville at festen skulle ose av frodighet, og vi hadde mange forskjellige blomster i ulike farger på bordene, lysene var i ulike farger, og vi hadde hengt opp lys rundt i lokalet som også var i ulike farger. Jeg er veldig fornøyd. Det hadde ikke passet med et stilrent fargetema i de meget nøkterne lokalene vi var i, uansett, det ville nok virket litt påtatt. Her måtte det en overdose med pynt til for å skape feststemning
Neytiri Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Vi gifter oss i Juni så vi har valgt fersken farge med hvite og grønne detaljer...altså buketten blir fersken roser med grønne detaljer......så har vi valgt å ha rose pedaljer rundt på bordene i samme farge...hvite duker med sølv lysestaker. håper det blir som eg forestiller meg
Brud84 Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 Som de vif-patriotene vi er, blir fargetema blått og rødt, med litt hvitt Litt utradisjonelt, men tror det blir kjempe bra!
Kohana Skrevet 10. januar 2009 #14 Skrevet 10. januar 2009 Fargetemaet i vårt bryllup blir champagne og lilla. Hvite duker, servietter og lys. Blomster: Champagneroser, lilla wanda orkidér og grønn eføy
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #15 Skrevet 10. januar 2009 Hvite duker,lys og sevietter, kansje champagne farget løper på bordet Hvite tulipaner med litt grønt i små vaser på bordene og masse, masse te-lys. Brudebuketten skal jeg kun ha hvite roser og brudekjolen helt hvit med sølv detaljer. Bryllupskaken skal være i helt hvit marsipan med hvite roser og champagne farget bond rundt (fant den i en bok jeg kjøpte på Festkaker.no) Så når alt kommer til alt blir det mye hvitt i vårt bryllup
Phaedra Skrevet 10. januar 2009 #16 Skrevet 10. januar 2009 Farger i spekteret gult - oransje - rødt Skal gifte oss i Hellas i juli og store deler av bryllupet blir "gresk" så jeg vil ha ikke-greske farger for å veie opp alt det greske. Vi skal ha veldig uformell mottakelse, og jeg vil ha glade sommerfarger, og sist men ikke minst: mottakelsen "begynner" ved solnedgang. Holder meg unna brunt da det blir høstaktig. Det var planen i hvertfall
Ballerina Skrevet 10. januar 2009 #17 Skrevet 10. januar 2009 Vi skal ha rødt, creme og lys rosa (ikke mye rosa, bare noen roser) + hvite duker. Og så mye glass/strass/bling... Skal pynte med små hvite sommerfugler. Lokalet har litt farger så vi kan ikke ha for mye farger i pynten. Lurer på en ting med det samme. Hva synes dere om cinderella-tema om sommeren? Er Askepott et vintereventyr eller kan man ha det om sommeren også? Har lyst å ha sånne askepott-hest-og-vogn dekorasjoner med noe godt oppi på bordene, og eventuelt som kaketopp også. Kjolen min blir litt askepott-aktig og jeg elsker askepott-musikken.... =) Men hva tror dere - blir det feil?
Phaedra Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 Vi skal ha rødt, creme og lys rosa (ikke mye rosa, bare noen roser) + hvite duker. Og så mye glass/strass/bling... Skal pynte med små hvite sommerfugler. Lokalet har litt farger så vi kan ikke ha for mye farger i pynten. Lurer på en ting med det samme. Hva synes dere om cinderella-tema om sommeren? Er Askepott et vintereventyr eller kan man ha det om sommeren også? Har lyst å ha sånne askepott-hest-og-vogn dekorasjoner med noe godt oppi på bordene, og eventuelt som kaketopp også. Kjolen min blir litt askepott-aktig og jeg elsker askepott-musikken.... =) Men hva tror dere - blir det feil? Nei, høres kjempefint ut Jeg forbinder bare den tsjekkiske versjonen av askepott med vinter, mens disney-askepott er mer sommer i hodet mitt. Det var slik at jeg måtte tenke meg om for å finne ut av hvorfor du forbinder det med vinter Askepott er en morsom idé, spesielt ettersom det er denne ene gangen du får vært prinsesse
eleit Skrevet 11. januar 2009 #19 Skrevet 11. januar 2009 Hos oss blir det en kombinasjon av lys og mørk lilla
Coriander Skrevet 11. januar 2009 #20 Skrevet 11. januar 2009 Vi skal ha mango, bringebærød, fersken og noe mørk oker som vår temafarge. Mulig det blir endel grønt også, i hvertfall med blomstene som skal være på bordet. Tenkte å ha vanlig hvit duk med en løper i enten fersken eller mørk oker over den hvite. Blomstene kommer til å være i bringebær rød, med mango fargede calla liljer og forhåpentligvis ranunkler, med noe grønt. Invitatasjonene er i ivory med mørk oker farget sløyfe, med forsiden skrevet i gullskrift. Hadde først store planer om en hvit, minimalistisk stil, men så at det kom til å se helt feil ut i lokalet, så da valgte vi farger som passet inn. Håper resultatet blir en god og varm atmosfære :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå