Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :-)

Er det noen av dere der ute som har noen erfaringer med Id sine blush/ bronzere? Jeg ønsker et solpudder, gjerne med litt shimmer. Liker godt brune og fersken nyanser.

Har lest litt på nettet og lurer på om dere har noen erfaringer med warm radiance, bare radiance, clear radiance og pure radiance.. Hvordan er disse og er hva er forskjellen på de?

Alle svar mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej,

jag brukar ofta använda i.d warmth.

Här en bild där jag har det solpudret som blush på kinderna.

Däremot så är i.d Clear radiance ingen vidare hit alls tycker jag. Nu har jag en burk så jag får ju bruka den ibland, men den ger då ingen färg alls.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

post-22490-1231506562_thumb.jpg

Skrevet

Jeg bruker også Warmth som blush, og er kjempefornøyd. Gir en lun og varm farge :)

Skrevet
Hej,

jag brukar ofta använda i.d warmth.

Här en bild där jag har det solpudret som blush på kinderna.

Däremot så är i.d Clear radiance ingen vidare hit alls tycker jag. Nu har jag en burk så jag får ju bruka den ibland, men den ger då ingen färg alls.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Det så jo ganske så orange ut.

Tror jeg er for blek for denne.

Skrevet

warmt er for orange.de har bare ikke sett warm radiance ennå...

kjempeflott farge ,litt glimmer i seg.

Skrevet

Jeg har også lys og blek nordisk hud. Warmth gir en fin blush i ansiktet mitt. Virker naturlig synes jeg. Den er absolutt verd å prøve i alle fall. Et bilde kan lyve vet du. Er ikke snev av orange på min hud i alle fall :smilyblomst: Kjøp den rimelig hos Strawberrynet.com.

Skrevet

Synes warmth så fin ut på bildet :-) Er også nysgjerring på warm radiance så kommer sikkert til å bestille begge to.. Er billig på strawberrynet ja :-) Er også nysgjerrig på tropical radiance, det skal være en korallfarge. Noen som har prøvd den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...