fløtepia Skrevet 9. januar 2009 #1 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei og velkommen til min dagbok :D Her vil jeg skrive litt om hva som foregår i livet mitt, mest for å få litt kontroll selv og få satt ord på ting som skjer Kan vel begynne med å fortelle litt om meg selv da Er 20 år og bosatt i en liten by i rogaland. Er veeeldig glad i musikk, spesielt tecno og trance og den retningen, men hører også på mye av musikken som er "in" i disse dager ELSKER piano musikk!! Det gir en slags ro i meg som jeg ikke greier å forklare. Kan høre på det i timesvis. Kan desverre ikke noter selv, men spiller en del "by ear" og ser på youtube tutorials ELSKER å gå ut å ha det kjekt med venner Jeg og kjæresten min over 3 år har nettop gjort det slutt, og han har allerede gått videre til ei anna på under ei uke. Jaja, så mission BE FABOLOUS, here I come STARTVEKT: 73 Kg. MÅL: 60 kg. Wish me luck Hver morgen når jeg våkner så er jeg skikkelig forvirret og fasinert. Jeg tenker " JEG lever. JEG er til. JEG har tanker. JEG kan styre mitt eget liv. Kult." Jeg er utrolig fasinert av livet, og alt det bringer. Hvorfor ting skjer som det gjør, og HVEM gjør det slik? Hvem styrer liksom at når jeg slår i bordet så lager det lyd? Alt det jeg ser, er det egentlig der? Og i går satt jeg å så på tv. Plutselig datt den tingen jeg har poser i på golvet på kjøkkenet. Så gikk det plutselig opp for meg.. "Alt er der selv om jeg ikke ser det! Hva var det så gjorde at den datt ned, og hvorfor?" Av og til når jeg sitter i sosiale sammenhenger, så detter jeg liksom ut av situasjonen, som om jeg ser den ovenfra. Og tenker hvorfor folk sier som de sier, hvorfor de gir det inntrykket de gir, hva i helvette er det de tenker når de ser på meg.. Bare sitter og ser på dem og beundrer mennesker. Masse tanker og fasinasjoner. Alt dette høres nok veldig sprøtt ut, men er så utrolig fasinert av ting! Men så er jeg skorpion da, og det står visst i "beskrivelsen" at det er slik vi er Noen andre som også har sprøe tanker? JEG HAR BESTILT ÅRSHOROSKOP FRA HENNING HAI LEE YANG!!! Gleder meg til å få det i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er også skorpion :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fløtepia Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg fikk horoskopet mitt i posten for et par dager siden.. FY SØREN så mye som stemte altså! Alt i fra personlighet, til hvordan barndommen var og hvordan foreldrene mine var/er.. ble nesten litt skremt! kjempekjekt hvilken dato har du da Christabelle? =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 15. januar 2009 #4 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg fikk horoskopet mitt i posten for et par dager siden.. FY SØREN så mye som stemte altså! Alt i fra personlighet, til hvordan barndommen var og hvordan foreldrene mine var/er.. ble nesten litt skremt! kjempekjekt hvilken dato har du da Christabelle? =P [/quote 25. oktober :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå