Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 ok, bruker nå id...har brukt dette i 3 år men den siste tiden har jeg begynt å få ordentlig STORE kviser her og der....disse blir det også arr av, enten jeg klemmer eller ikke. har derfor vurdert å gå over til everyday minerals. synes det et et evig strev å bestille fra hjemmesiden deres, så kanskje jeg kan få litt hjelp her=) 1.hvo mye koster porto og frakt og slike ting når man bestiller til norge? da tenker jeg på de gratis prøvene. 2.hvor mange gratisprøver kan man bestille på en gang? 3.jeg bruker light i id sin foundation...hva i all verden bør jeg da bestille fra everyday????!!! 4.er så fornøyd med glee blushen til id, og clear radiance face color...har everyday en liknende farge?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Siden du har hørt om gratisprøvesettet er det nesten utrolig at du ikke har fått med deg at det koster 30-40 kroner i porto, og at du bare kan bestille en per sending, men så mange sendinger etter hverandre som du vil.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 noen som har noe negativt å si om dette merket. har bare hørt solskinns sitater jeg...men om det er så sykt bra...hvorfor er det fortsatt noen som bruker id, kiss me og glow da?
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Det er rapportert ganske mange hudproblemer pga Everyday. Akne og lignende utslett. Det ser ut som det er mange som rett og slett ikke tåler det uten at jeg vet hvorfor. Jeg har også hørt mye misfornøydhet rundt dekkevne og farger men tror nok hudproblemene er det som driver de fleste vekk. De dukker heller ikke opp med engang men kommer sigende. Kundeservice og levering er vel heller ikke helt topp. Prisen er den størse tiltrekningskraften regner jeg med. Selv fant jeg ikke en matchende farge og synes heller ikke det dekket som jeg ville. Merket ingen hudproblemer uten at det trenger å bety noe da jeg bare brukte det et par uker. Håper det var nok negativitet for deg ))
cypress Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hvis du har hørt flest solskinnshistorier er vel ikke det akkurat negativt?? :klø: Jeg har brukt EM i månedesvis, og har ingenting å klage på. Billig, bra dekkevne, ikke fått stygg hud, rask forsendelse etc... Eneste jeg skulle ønske var bedre var at det er litt vanskelig å "blande" øyenskyggene - når jeg først har tatt på en farge sitter den så godt at huden ikke tar til seg en farge til.. Mulig jeg har en dårlig teknikk, men det pleier jo gå bra med andre merker..
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har brukt Everyday minerals en god stund og jeg er superfornøyd. Prøvekukkene er ganske drøye og du vil helt sikkert få et inntrykk ved å først bestille prøvepakke. Det som er mest vanskelig er å velge nyanse. Tror jeg har funnet riktig farge for meg etter andre bestilling med prøvesett. Da bestilte jeg noen ekstra varianter som jeg betalte for. Synes dekkeven er bra og har ikke fått noen hudreaksjon etter ett års bruk. Naturlig resultat! Det var 24 kr i porto da jeg kun bestilte gratis prøvepakke for 1 år siden. Lykke til!
Ce'Nedra Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 http://mote.no/forside/index.php/component...ay-minerals-abc Sjekk ut denne, hun som har skrevet denne har fått svart på det meste du måtte lure på
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Hvis du har hørt flest solskinnshistorier er vel ikke det akkurat negativt?? :klø: jo for all del...positivt det...men en smule mistenklig da...åh dette merket er SÅÅÅÅ bra++++ som sagt tidligere, om det er så sykt bra er det jo fryktelig rart at ikke alle konverterer da
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 jo for all del...positivt det...men en smule mistenklig da...åh dette merket er SÅÅÅÅ bra++++ som sagt tidligere, om det er så sykt bra er det jo fryktelig rart at ikke alle konverterer da Det er fordi det _IKKE finnes_ ett eneste mineralmerke som passer _alle_. Så enkelt er det. Man skal være passe naiv hvis man går rundt og tror at ID/EM/KissMe/whatever passer absolutt alle. Mange reagerer på ID, mens for andre passer ID utmerket. Hvorfor skal de gidde å bytte når ID passer? For andre passer EM utmerket, mens andre igjen reagerer på det også. Noen tåler rett og slett ikke mineralsminke i det hele tatt. Mineraler er ikke så snillt for huden som alle vil ha det til, som alt annet her i verden kan man få allergiske reaksjoner på naturlige mineraler også. Jeg reagerte på ID, og foretrekker EM. Men ærlig talt syns jeg hele mineralopplegget er forferdelig oppskrytt, jeg går ikke rundt og innbiller meg at mineraler er bra bare fordi det er naturlig. Kvikksølv er naturlig det også, men jeg har ingen planer om å smøre det på huden... Så for det meste nøyer jeg meg med vanlig, "unaturlig" foundation, det får jeg ingen reaksjoner av, men i perioder går det i EM for meg. Konklusjonen? At du må prøve selv.
Gjest *lucky* Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 noen som har noe negativt å si om dette merket. har bare hørt solskinns sitater jeg...men om det er så sykt bra...hvorfor er det fortsatt noen som bruker id, kiss me og glow da? Jeg fikk små kviselignende prikker av everyday sin foundation. For meg fungerer Meow og Glo fint.
Hilde Christina Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Det er fordi det _IKKE finnes_ ett eneste mineralmerke som passer _alle_. Så enkelt er det. Man skal være passe naiv hvis man går rundt og tror at ID/EM/KissMe/whatever passer absolutt alle. Mange reagerer på ID, mens for andre passer ID utmerket. Hvorfor skal de gidde å bytte når ID passer? For andre passer EM utmerket, mens andre igjen reagerer på det også. Noen tåler rett og slett ikke mineralsminke i det hele tatt. Mineraler er ikke så snillt for huden som alle vil ha det til, som alt annet her i verden kan man få allergiske reaksjoner på naturlige mineraler også. Jeg reagerte på ID, og foretrekker EM. Men ærlig talt syns jeg hele mineralopplegget er forferdelig oppskrytt, jeg går ikke rundt og innbiller meg at mineraler er bra bare fordi det er naturlig. Kvikksølv er naturlig det også, men jeg har ingen planer om å smøre det på huden... Så for det meste nøyer jeg meg med vanlig, "unaturlig" foundation, det får jeg ingen reaksjoner av, men i perioder går det i EM for meg. Konklusjonen? At du må prøve selv. Veldig bra svar!
penelope Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Dere som bruker everyday minerals og er fornøyde, hvilken farge / type har dere valgt? Utgangspunktet for meg er ID medium beige. Blågrågrønne øyne, hudtype brun om sommeren - svært sjelden brent. PS jeg har allerede bestilt en prøvepakke, men jeg syns det er svært vanskelig å velge.
mari4ever Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Dere som bruker everyday minerals og er fornøyde, hvilken farge / type har dere valgt? Utgangspunktet for meg er ID medium beige. Blågrågrønne øyne, hudtype brun om sommeren - svært sjelden brent. PS jeg har allerede bestilt en prøvepakke, men jeg syns det er svært vanskelig å velge. hvis du vet hva undertone du har i huden, noe jeg tenker er medium eller oliven hvis jeg tar feil? høres ut som det ettersom du beskriver. når du har funnet undertonen din, kald, varm, gyllen osv. så skal det være mye enklere å veldig farge:)
penelope Skrevet 21. januar 2009 #14 Skrevet 21. januar 2009 På fargeanalyse for mange år siden ble jeg testet til VARM VÅR. Antar at ikke alle de ulike nyansene passer på nordmenn, derfor spørsmålet i innlegget ovenfor.
Hilde Christina Skrevet 21. januar 2009 #15 Skrevet 21. januar 2009 Dere som bruker everyday minerals og er fornøyde, hvilken farge / type har dere valgt? Utgangspunktet for meg er ID medium beige. Blågrågrønne øyne, hudtype brun om sommeren - svært sjelden brent. PS jeg har allerede bestilt en prøvepakke, men jeg syns det er svært vanskelig å velge. Jeg brukte 1.2 fairly light i ID og bruker Intensive formula beige fairly light fra EM. Denne er riktignok litt mørk for meg så leter for tiden etter en bedre match.
Gjest Deception Skrevet 21. januar 2009 #16 Skrevet 21. januar 2009 Dere som bruker everyday minerals og er fornøyde, hvilken farge / type har dere valgt? Utgangspunktet for meg er ID medium beige. Blågrågrønne øyne, hudtype brun om sommeren - svært sjelden brent. PS jeg har allerede bestilt en prøvepakke, men jeg syns det er svært vanskelig å velge. Muligens kan du forsøke medium beige neutral. Jeg har liknende farger som deg, og denne passer best av dem jeg har prøvd.
Gjest Love_EM Skrevet 21. januar 2009 #17 Skrevet 21. januar 2009 Muligens kan du forsøke medium beige neutral. Jeg har liknende farger som deg, og denne passer best av dem jeg har prøvd. Eventuelt Cool Medium om vinter og Cool Medium Summer om sommeren, hvis du har undertoner som er mer rosa enn gul.
penelope Skrevet 21. januar 2009 #18 Skrevet 21. januar 2009 Eventuelt Cool Medium om vinter og Cool Medium Summer om sommeren, hvis du har undertoner som er mer rosa enn gul. ... jeg har nok ikke rosa undertoner hvis jeg er varm vår. Takk for alle tips. Jeg tar gjerne flere
Gjest Gjest_leila_* Skrevet 21. januar 2009 #19 Skrevet 21. januar 2009 Jeg digger Everyday Minerlas og har brukt det i snart to år allerede - hver dag! Jeg har en ganske følsom hud som lett blir irritert og tørr. Men etter jeg gikk fra min vanlige foundation make-up til Evereyday Minerals, så har jeg ikke hatt noen som helst plager. Og til den prisen! Jeg har også "konvertert" ca 10 venninner over til EM (bl.a fra ID som kan gi irritert og blank hud). Jeg er hektet :rødme:
penelope Skrevet 21. januar 2009 #20 Skrevet 21. januar 2009 Jeg digger Everyday Minerlas og har brukt det i snart to år allerede - hver dag! Jeg har en ganske følsom hud som lett blir irritert og tørr. Men etter jeg gikk fra min vanlige foundation make-up til Evereyday Minerals, så har jeg ikke hatt noen som helst plager. Og til den prisen! Jeg har også "konvertert" ca 10 venninner over til EM (bl.a fra ID som kan gi irritert og blank hud). Jeg er hektet :rødme: Hvilke nyanser bruker du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå