Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Er det mange her som ikke hadde veske når de giftet seg? Er det et must??
øyenstikker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg hadde ikke det, og savnet det heller ikke! men hadde en lipgloss.pudder og kleenx i min forlovers veske;-)
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal ikke ha veske når jeg gifter meg. Føler bare det blir litt stress, men blomst i en hånd og veske i en annen...? :klø: Kan ikke komme på å ha sett det heller, i bryllupssammenheng. Forloverne mine får ta hånd om det jeg evt. skulle trenge å ha i en veske.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 jeg hadde en veske, men jeg så den ikke i løpet av dagen, den lå sammen med mine vanlige klær i en bag, he he, tror nok du kan droppe veske og heller la forloveren ta seg av ting som pudder og evt lommetørkle...
Lilywhite Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg kommer til å droppe veske... jeg synes ærlig talt ikke det er så fint til brudekjole, dessuten er det upraktisk... så får nok forloverne eller min søster til å ha lipgloss og et par andre småting i veskene sine
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 jeg skal ikke ha veske. ser for meg at den bare kommer til å være i veien...
Solstrålejenta Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal heller ikke ha veske, men kommer til å ha det jeg trenger i min forlovers veske slik hun hadde det i min når jeg var forlover for henne Fint å ha en ting mindre å tenke på...
angara Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Jeg hadde en, som lå på bordet hele kvelden. Den var min forlovers, og mitt "something borrowed"... med pudder, lipgloss og mintpastiller. Jeg brukte den ikke ofte, men det var kjekt å ha en egen veske tilgjengelig, synes jeg. Det er jo slett ikke alltid at forloveren er rett ved ens side. Hver gang jeg så den ligge der, minnet det meg på å ta et nytt lag lipgloss på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå