Gå til innhold

sukk....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Iselin_*
Skrevet

Vi blei ikke gravide denne mnd heller. Fikk mensen til morgenen i dag og etter det ble alt tungt. Mista lysten til å ta fatt på denne dagen. Dette var første runde med pergo og mannen min var 100% sikker på at det hadde klaffet denne mnd. Dette høres nesten litt dumt ut men jeg blei enda mere lei meg når jeg skjønte hvor skuffa han blei. Skuffelse er jo bare en del av del av å være engasjert og jeg elsker han for å engasjere seg i dette "prosjektet"!! Akkurat nå føles det som om det er jeg som har skuffet han. Det er ikke mye logikk i det akkurat og han ville blitt kjempelei seg om jeg fortalte at jeg følte det sånn. Han er søt da..passer på meg og trøster med litt klønete ting som at "nå kan vi jo drikke paraplydrinker til helga!" osv...hehe..akkurat som om det skulle være minst like gøy som å bli gravid!!

Så hvis dere ser ei blond dame med to små paraplyer bak ørene i armen på en høy mørk mann som har masse garnityr i tenna så er nok det oss.

Sånn da hjalp det litt...God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner veldig igjen følelsen med å skuffe mannen siden feilen lå hos meg ja.

Høres jo ut som dere har et godt forhold, det hjelper veldig mye med det dere nå er oppi i.

Når man endelig får hjelp så er man jo nesten sikker på at NÅ klaffer det for nå har vi fått hjelp, og når det da ikke går er fallhøyden stor.

Hold ut, mange blir gravide med pergo, og gjør dere ikke det er det mange andre ting som kan hjelpe dere.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...