Gå til innhold

treig i ene foten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei :)

min sønn på tre begynte å gå for ca ett år siden. jeg merker at når han går nå, så er han treig på ene siden virker det som. den ene foten er liksom litt treigere enn den andre. barnehagen har også nevnt dette, så det er ikke bare jeg som ser det.

vi har vært hos fyseoterapaut når han var liten, og på røntgen med hoftene, men ingen fant noe som var i veien.

de sa alt så helt normalt ut, og at det sikkert ble bedre når han begynte å gå litt mer.

men det har det ikke, så jeg begynner å bli litt bekymret jeg :(

har fått ny time på sykehuset, men det er ikke før om noen månder.

noen som har lignende erfaringer kanskje? *bekymret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille frøken begynnte heller ikke å gå før hun var nesten 2.

Så vi gikk til fysio osv for å undersøke om noe var galt. Det var det ikke.

Fysioen ba oss kontakte de om det var noe vi lurte på, om det skulle være noe når hun ble litt eldre. Så jeg tror jeg ville tatt kontakt med de igjen jeg.

Håper det ordner seg.

:)

Skrevet

det var grådig lurt:) har ikke tenkt taken engang hehe. tusen takk :)

Skrevet

Hei. Har ei lita jente på 15 måneder som også synes å henge litt etter med den ene foten. Nå er hun så flink til å gå at det ikke vises særlig godt, men man ser det når man følger ordentlig med. Det var mere tydelig før hun begynte å gå selv hvis vi holdt henne oppe og gikk med henne.

Hun var hos pysio for noe annet ved ca 7 mnd, og jeg fikk beskjed om at "hun er perfekt2. Likevel skal jeg ta det opp med helsesøster i neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...