Gjest Emma_24 Skrevet 8. januar 2009 #1 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei. Jeg har unormalt mye utflod. Noe som kalles "tsunami" utflod. Det er såpass ille, at jeg må ha vekkerklokka på om natta for å få i meg vann. Det jeg lurer på er om man kan dø av dehydrering når man har unormalt mye utflod? Hvordan prioriterer kroppen da, når du begynner å bli dehydrert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løve66 Skrevet 8. januar 2009 #2 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg vet ikke hvordan denne utfloden arter seg og jeg er ingen ekspert, men at man kan dø av dehydrering pga utflod tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Dehydrering som følge av utflod tror jeg heller ikke er mulig - da må det være så kraftig at du har behov for bleier og vel så det. Har du virkelig fått beskjed av noen om at du må få i deg vann i løpet av natten? Det hørtes jo unektelig ille ut, men er det virkelig så mye utflod at du mener du har behov for påfyll av væske i løpet av natta? Hvis det er det må du jo oppsøke lege for det er absolutt ikke vanlig. Endret 9. januar 2009 av Løve66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. januar 2009 #3 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror det må være å tisse på seg jeg.. Men for å gi et slags svar på det du spør om... Du besvimer lenge før du dør av dehydrering, så det skal ikke være så altfor risikabelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. januar 2009 #4 Del Skrevet 9. januar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. januar 2009 #5 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 23. januar 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå