Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg spleiset en av mine nærmeste veninner med en jeg var forelsket i fra jeg var 10 år gammel til for en stund siden, trodde jeg. Jeg er nå 25. På den andre daten, video kveld med masse drikke, følte jeg virkelig hvor vondt det gjorde. Jeg husket alt som gjorde han spesiell for meg og satt og gråt som en drittunge etter at de hadde gått inn på hans rom. Jeg hadde vondt inne i meg i flere uker etterpå, men angret aldri fordi jeg så hvor godt de utfylte hverandre. Og hvor mye de trengte hverandre. Nå har det gått et par måneder, og jeg er hvirkelig over den ene fyren jeg aldri trodde jeg kunne bli over. Så, hva er kjærlighet? Er ekte kjærlighet virkelig for altid sånn som de sier..? Jeg tviler sterkt. Etter dette tror jeg man kan føle hva man vil bare man vil nok..
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg tror også man kan styre følelser til en viss grad, hvis man vil nok. Jeg tror ekte, dyp kjærlighet er for evig men at den kan endre styrke og form. Tipper du fremdeles er glad i fyren, selv om du ikke elsker han på samme måte lengre?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Veldig gad i han Han gjør meg glad hver gang han er i nærheten selv om jeg ikke lenger føler noe sjalusi i forhold til damen Og det er så fint Siden hun er veninnen min
MonicaR Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Mulig det er nettopp DET som ER ekte kjærlighet?? Du ga slipp på ham fordi du så at han ville få det veldig godt sammen med din venninne - og satte deg selv tilside til HANS fordel? Og kanskje det er nettopp av å se ham lykkelig som gjør at du ikke lenger er sjalu på dem, men glad på deres vegene?
Gjest Gjest_renate_* Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg spleiset en av mine nærmeste veninner med en jeg var forelsket i fra jeg var 10 år gammel til for en stund siden, trodde jeg. Jeg er nå 25. På den andre daten, video kveld med masse drikke, følte jeg virkelig hvor vondt det gjorde. Jeg husket alt som gjorde han spesiell for meg og satt og gråt som en drittunge etter at de hadde gått inn på hans rom. Jeg hadde vondt inne i meg i flere uker etterpå, men angret aldri fordi jeg så hvor godt de utfylte hverandre. Og hvor mye de trengte hverandre. Nå har det gått et par måneder, og jeg er hvirkelig over den ene fyren jeg aldri trodde jeg kunne bli over. Så, hva er kjærlighet? Er ekte kjærlighet virkelig for altid sånn som de sier..? Jeg tviler sterkt. Etter dette tror jeg man kan føle hva man vil bare man vil nok.. Kjærlighet er å kunne gi og ta imot glede. Man lever sammen med de rundt seg og viser kjærlighet ved å ta vare på de og vise at man bryr seg, spesielt den man velger å dele livet med. Vise at man setter pris på sin partner og dele både gleder og sorger sammen. Er nå 37 og har hatt en barndomsforelskelse fra jeg var 7-8 år. Han var overhode ikke intrisert i meg og han var i forhold igjennom sin ungdom så jeg stod alltid på sidelinjen. Men nå i voksen alder ser jeg ikke lenger det jeg så i han når jeg var yngre. Kan ikke sette fingeren på det men det er noe spesielt med de menneskene man blir tilrukket av i ung alder som henger igjen og gir følelser. Sammtidig når man står litt på sidelinjen ser man stort sett kun de positive sidene med personen og ikke alle de negative sidene som man kun finner ut ved å være med personen over tid. Følelsene for barndomskjærligheten er nå borte, og et gift på det 9 året med verdens herligste mann Har dere selv dated før du inntroduserte han for bestevenninnen din? Tolket innlegget ditt dit henn at du egentlig har lyst å være i hennes fotspor? Men at du til syvende og sist valgte å trekke deg unna når du så hvor lykkelig de er(?). Kjærlighet kan være for alltid. Men det gjelder å ikke snu ryggen til når problemene kommer for tro meg det vil de, på rekke og rad. Men hemmeligheten er å kunne lære seg å finne løsninger sammen på problemer som oppstår underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå