Gå til innhold

orgasmepress!

Gjest Gjest_ung jente_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som å lese om meg selv dette, trådstarter..

Kommer lett ved onanering. Men aldri med partner. Bygger seg ikke opp engang.

Det er deilig, jeg er veldig glad i sex, men har aldri kommet.

Har sex ofte, og kjæresten min nevner ofte at "NÅ skal jeg få deg til å komme", eller så nekter han å slutte å fingre/slikke meg før jeg tvinger han opp fordi han vil at jeg skal komme.

Han sier det er hans store drøm.

Han har hatt en del lange forhold før meg, jeg har ikke hatt store greiene.

I alle disse fikk han jentene til å komme som bare det.

Han blir tydelig skuffet når han kommer og ikke jeg.

Jeg sier det er meg..

Og jeg ønsker så inderlig å kommer jeg og, jeg er misunnelig på de som får det til, og jeg vil gjøre kjæresten min glad, samt få meg selv videre i sexlivet.

Nå i det siste kommer han ganske fort, og sier "jeg gidder ikke vente på deg lenger.."

Jeg blir kjempesåret, men later som ingenting. Elsker han uansett, og vi har jo egentlig et veldig godt sexliv bortsett fra dette.

Selv ikke vibrator osv funker.

sukk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trude_*
Skrevet
Jeg mente ikke at du bude tenne på røff sex. Mange gjør det og det er helt normalt! Mente bare at du må være sikker på hva du mest av alt foretrekker og bruke det. Jeg tror heller ikke at det har så mye med alder å gjøre.

Gikk litt fort. Skulle naturligvis være: Jeg mente ikke at du ikke burde tenne på røff sex!

Alle bør finne sine "greier" og nyte det uavhengig av hva andre mener om dette.

Noen menn har aldri problemer med å få den opp eller å komme, andre sliter masse med impotensproblemer. Sånn sett er vi vel ganske like... Og veldig enkle og greie løsninger på dette er det vel dessverre sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...