Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Noen som vet hva en flybillett til Orlando USA kommer på fra Gardemoen? Har vunnet en tur for 4, reiser kanskje juni neste år. Gidder ikke å sjekke priser enda, men hadde vært ok å visst sånn ca.
Gjest care Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 I høysesong er prisene høyrer. Jeg skal til Kentucy i juli og den billetten kostet 9000,.
VesleBråka Skrevet 28. juni 2003 #4 Skrevet 28. juni 2003 Hvis du betaler 9000 for en flybillett til USA, så håper jeg den er business class.. ellers har du betalt veldig mye synes jeg. Det varierer ganske mye mellom sesonger og flyselskaper. Høysesong er ca. 15.mai-15.sept + 15.des-10. jan + påske. Sist jeg reiste i juni betalte jeg vel 5500 til østkysten, men det var fordi jeg bestilte litt sent. Kunne ha fått til væffal 4500 hvis jeg hadde kjøpt i april f.eks. Billigste i lavsesong jeg har fått tak i er 2500 på internettauksjon. I tillegg spiller verdenssituasjonen inn i prisene. Er det krig og ufred, senkes ofte prisene. Meld deg på newsletter fra flyselskap, så holder du deg fint orientert om priser
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #5 Skrevet 28. juni 2003 Ved å søke på internett kan du spare mye penger på billettene. Vi søkte etter billigste, og det er flere tusrn og spare.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 29. juni 2003 #6 Skrevet 29. juni 2003 9000,- for flybillett til Kentucky høres mye ut. Uansett hvor mange fly-bytter det blir. Jeg fikk billett til Detroit for 5000 ca, med tre flybytter i høysesong. Anbefaler Lufthansa, btw.
Amber Skrevet 1. juli 2003 #7 Skrevet 1. juli 2003 Høysesong er fra midten av juni til midten av august. Her er det mye fullt, og du bør bestille flere mnd i forveien, minst. Nå er kanskje ikke Orlando et typisk sted å dra på ferie om sommeren da. Continental har gode priser hit. Med KLM og Northwest kan du sikkert også få billig. Lufthansa er ikke spesielt billig, det er SAS priser det :D (jobber i Reisebyrå jeg) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå