Gjest helpme Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg vurderer å gå på grunderskolen http://www.grunderskolen.no/ , men jeg vil vite om det kan godkjennes i en master! Det står lite i hjemmesiden derfor lurer jeg på: Hva heter kursene dere tok som dermed gav dere de 30 studiepoengene? Eventuelt om det finnes en ordentlig kurs beskrivelse på nettet? Please hjelp meg!
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Gründerskolen kan også tas som en del av en mastergrad. Flere av de norske utdanningsinstitusjonene har allerede programmet som en del av deres masterprogram. Bl. a. MSc in Innovation and Entrepreneurship ved Universitet i Oslo har GS som første semester i programmet. Ved NHH kan du ta Gründerskolen som 'minor', mens UMB har Gründerskolen innbakt i deres masterprogram. Ønsker du å vite om du kan ta få godskrevet Gründerskolen som et semester av din mastergrad må du ta kontakt med fagansvarlig ved ditt universitet eller høgskole. Håper dette hjalp Hilsen Linda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå