Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Har for første gang i mitt liv kjøpt meg krølltang. Frisøren var stressa og sa at jeg måtte bruke varmebeskyttende spray...men så lurer jeg nå på hvordan jeg skal bruke den. Like før eller i god tid før jeg krøller håret? Har hørt at jeg ikke må bruke krølltang i fuktig hår, men håret blir da fuktig av den varmebeskyttende sprayen...skal jeg la den tørke først? Kan jeg børste håret når jeg har varmebeskyttende produkt i, eller vil det da forsvinne?
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 (endret) så vidt jeg husker når jeg jobbet i kort tid som hjelpearbeider i frisørsalong skal du spraye det rett før, jeg husker i alle fall jeg fikk noen sprayer jeg skulle spraye på hver del med hår jeg skulle krølle. pluss det lager sånn ''steke'' lyd når man krøller det da, men frisøren sa at det var helt vanlig, så håret setter nok ikke fyr! Endret 8. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
DAJMI Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 før, del gjerne opp håret litt, hvis du skjønner hva jeg mener sånn at du får det over alt.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 pluss det lager sånn ''steke'' lyd når man krøller det da, men frisøren sa at det var helt vanlig, så håret setter nok ikke fyr! Akkurat dette synes jeg høres så skummelt ut. Tenker at det vil skade håret mitt
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Akkurat dette synes jeg høres så skummelt ut. Tenker at det vil skade håret mitt Ja men den lyden skal komme;) husker i hvertfall selv jeg stusset litt på det, men frisøren sa at det kan være litt ekkelt ja, men det skal lage sånn lyd. ikke noe problem så tar du bare for vært del du skal krølle å sprayer 3 ganger sånt at det kommer over hele den delen så krøller du. Men når du sier varmebeskyttende spray mener du da sånn som skal få håret til å holde seg mye lenger ? eller er det noe annet det kanskje Endret 8. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Anglofil Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Har selv brukt det mye, og det er ikke farlig, selv om det kan høres sånn ut. Jeg har godt erfaring med det ihvertfall. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå