Gå til innhold

23 år og jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen håp for meg? Har hørt at man kan se desperasjonen hos oss gamle jomfruer.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener dere?

Er mann. glemte å si det.

Gjest Charming
Skrevet

Jeg har en venninne på 21 som også er jomfru. Så slapp av. Det er helt normalt å vente. :)

Skrevet

Jeg er en jente på 27 som fremdeles er jomfru. Jeg tror ikke det synes lang vei ;)

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg har en venninne på 21 som også er jomfru. Så slapp av. Det er helt normalt å vente. :)

Du er ung ennå ! Hvorfor ikke bare ha sex nå da ?Er jo helg snart ....smile

Eller vil du vente til du er i et seriøst forhold ?

Skrevet

Hva mener dere?

det ordner seg nok for deg, så lenge du ikke oppfører deg desperat så er det nok ingen som merker det. jeg var 21 år selv første gangen jeg hadde samleie.

Skrevet

Det er ikke noe hastverk. Vent til det føles rett for deg. Det er garantert en del der ute som skulle ønske de hadde ventet! :)

Gjest mann 31
Skrevet

Hei på deg, er sjølv ein mann på 31 år og forsatt jomfru. Men det vises da ikkje. Ikkje forhast deg. men la det heller skje naturlegt med den du sammen føler deg trygg på og har gjensidige følelser.

Gjest Mann_gjest
Skrevet

Selvsagt håp for deg også. Er strengt tatt ganske mange av disse "Jeg er >20 år og jomfru" tråder her.

Hele cluet ligger i å tenke mindre på å finne noen man vil ha sex med (og som vil ha sex med deg) og heller bruke energien på å gjøre det du vil i livet. Når de andre sidene i livet ditt går bra, da kommer også de rette jentene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...