Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestillt og satt i hår, fra Pilus.no

Kan ikke si jeg er fornøyd. Slitt og tynt de siste 15 cm. Skulle jeg hatt langt hår hadde det ikke gått, men jeg skulle bare gjøre håret fyldig igjen. Fargene på håret på nettsiden stemte heller ikke med den virkelige fargen.

Noen andre som har erfaringer derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket hår bestilte du?

Jeg har brukt Asian keratin 55 cm en stund og synes dette håret er helt greit for meg. Ikke spesielt tynt og slitt i endene, men det er jo litt tynnere enn øverst - synes det ser mer naturlig ut. Nå handler jeg i butikken, så jeg sjekker fargene der, så hvordan de gjengis på nettsiden er jeg ikke helt sikker på, men #4 (som jeg bruker) ser i alle fall lik ut som i butikken. :P Håret krever ekstra stell, da, og jeg har sett dette håret bli ødelagt relativt raskt når eieren ikke passer på.

Skrevet

Jeg har blanding av europeisk og asiatisk, det heter Huldra X 50 cm.

Jeg er vant til å bruke Great Lenghts, det er veldig slitesterkt. Men dog, vant til å stelle det godt.

Hvor lenge har du hatt det? Har du mulighet til å sette på nye fester og bruke håret om igjen? Det gjorde jeg med mitt Great Lenghts hår... Holdt lenge.

Skrevet

Huldra X er bedre kvalitet enn Asian som jeg bruker.

Jeg har hatt extensions to ganger - den første gangen hadde jeg det i ca. 3 mnd før jeg ble lei. Satte på nytt hår i slutten av juni og har de enda. :P Skal ta de ut nå, da, for det begynner å bli slitt og festene er jo vokst langt ut fra hvor de opprinnelig satt.

Med Asian keratin tror jeg ikke det er anbefalt å sette det på igjen senere, men jeg vet ikke hvordan det er med de andre typene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...