Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Okei... Tittelen sier vel det meste, men jeg håper at noen kan gi et seriøst svar. Jeg er plaget med utslett rundt øynene, og har derfor vært nødt til å kaste omtrent alt jeg hadde i sminkepungen. Per nå er det KUN en mascara fra Clinique som funker greit! HYYYL! Så derfor, damer: Hvordan fungerer mineralsminke på VELDIG sensitiv hud....? Jeg skjønner selvsagt at det vil være litt individuelt, men jeg lurer bare på om dere har noen generelle erfaringer. Jeg har hørt mye bra om mineralsminke da, så jeg vurderer sterkt å teste dette. Kan dere anbefale noen merker i så fall? Blir veldig glad for svar!
Gjest Miley Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Huden min tåler veldig lite, etter at jeg gikk over til id har den blitt mye bedre. Nå kan jeg sove med sminken uten å få utslett eller kløe (nå er jo ikke det så ofte da). Dessuten sa hun damen at dersom jeg ikke tålte id produktene kunne jeg levere dem tilbake. Veldig greit.
Gjest Gjest_cherryblossom_* Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Okei... Tittelen sier vel det meste, men jeg håper at noen kan gi et seriøst svar. Jeg er plaget med utslett rundt øynene, og har derfor vært nødt til å kaste omtrent alt jeg hadde i sminkepungen. Per nå er det KUN en mascara fra Clinique som funker greit! HYYYL! Så derfor, damer: Hvordan fungerer mineralsminke på VELDIG sensitiv hud....? Jeg skjønner selvsagt at det vil være litt individuelt, men jeg lurer bare på om dere har noen generelle erfaringer. Jeg har hørt mye bra om mineralsminke da, så jeg vurderer sterkt å teste dette. Kan dere anbefale noen merker i så fall? Blir veldig glad for svar! Jeg har sensitiv hud som gjør at jeg ikke kan smøre på hva som helst på den uten at den slår seg vrang :gjeiper: så jeg bruker mineralsminke og har gjort det lenge nå. Funker fint på min hud:) Er masse mineral sminke å velge i,alt fra I.d,glo minerals,everyday minerals... Min favoritt er everyday m og glo. Everyday m inneholder ikke bismuth som mange reagerer på,og er vel et av de "reneste" mineral sminke merkene man har. Den inneholder faktisk bare 4 ingredienser. Så har du veldig sensitiv hud,hadde jeg villet prøvd den:) Ikke er den dyr heller,men du må bestille den fra hjemmesiden dems da.
Gjest Gjest_cherryblossom_* Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Adressen er www.everydayminerals.com hvis du vil lese mer om det www.cherryblossomdots.blogg.no
FantasDick Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er atopiker med veldig sensitiv hud. Kan bare bruke et lite utvalg sminke og hudpleieprodukter uten å få utbrudd (slitsomt!). Jeg bruker Everyday Minerals, og huden reagerer ikke i det hele tatt! Bruker både concealer, foundation, bronzer og øyeskygger derfra.
Flua Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er atopiker med veldig sensitiv hud. Jeg også! Jeg bruker mineralsminke fra Kissme. har ikke prøvd så mye anna fordi jeg er så fornøyd med det. Derfra kan du bestille små prøver, så kan du teste ut om du tåler det. Huden min er blitt utrolig mye bedre siden jeg starta med sminke derfra.
~Minni~ Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Kissmeminerals er også bra. Den inneholder ikke Bismuth den heller. Du kan lese mer om hva den inneholder og ikke her: www.kissme.no/ingredienser. Hun sender forresten prøver (ganske rikelig mengde) til 30 kr pr stk så kan du prøve deg fram til hvilken farge som passer deg. Veldig hyggelig dame og bra service
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Tusen, tusen takk, alle sammen! Skal undersøke flere av merkene dere anbefaler! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå