Gjest TS Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Nå er jeg blitt 18 år og fortsatt ikke vært sammen med noen. Jeg er den eneste av vennene mine/i hele klassen som fortsatt er jomfru og ikke har vert sammen med noen. Jeg ser vel på meg selv som en oppegående og blid jente. Jeg er ikke spesielt kresen Jeg er kanskje litt over gjenomsnittet sjenert, men ikke mer enn flere andre jeg kjenner som fortsatt greier å få seg type. Jeg har mange venner, hovedsakelig jenter, men har to nære guttekompiser men utenom de to så blir jeg flau når jeg snakker med gutter. Viss noen prøver å snakke med meg opp begynner jeg bare å mumle eller sier rare ting føler jeg. Egentlig har jeg vel ikke fått noen følelser for noen gutter, men jeg rekner med det er sånn som kommer etterhvert så jeg hadde vert villig til å gi mange en sjangs... Jeg føler at jeg sånn sosialt sett er nokså normalt. Ikke spesielt morsom, smart, eller noe sånn over gjennomsnittet. Utseende mitt er ogsåhelt ok. Hvor møter dere liksom folk? Hva snakker dere om når dere møtes? hvordan vvise at en er interresert? føler jeg aldri kommer til å finne meg noen.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Beklager, men Hadde du skrevet 30 år og fortsatt singel hadde jeg kanskje kommet med noen tips. Til en 18- åring vil jeg bare si at du har dine beste år foran deg, og mange av dem.
MissStiles Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ville heller ikke vært bekymret. Du er nok ikke den eneste 18åringen som ikke har hatt kjæreste enda. Nyt livet imens! Med familie og venner!
camilla* Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Han dukker nok opp der du minst venter det. Om du roer ned og lar dagene gå så vil han nok komme. Man treffer kjærester på skoln, jobben, trening, gjennom venner, på fest, på byn, i skogen , på parkeingen, i butikken.. Men de fleste jeg kjenner har truffet sin kjæreste på skolen eller gjennom venner. Man prater om alt. Hva de gjør på fritiden, hvilken skole de går på, utdannelse de ønsker, hva de leser etc.
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Kjære deg!! Nå skal jeg fortelle deg noe....du er blitt spart for mye!! Jeg skulle ønske jeg hadde vært som deg. Jeg hadde masse kjærester og sex før jeg ble 18 år, og angrer på det idag. Det kom ingenting godt utav det!! Bare masse vonde følelser, og endel opplevelser jeg gjerne kunne vært foruten! Vær stolt av deg selv, jeg synes det er bra!!! Å være 18 år og jomfru er slik jeg skulle ønske flere var...... Du kommer til å finne deg en flott mann!! Ikke stress, nyt friheten og ungdomstida!! Jeg misunner deg! At du er litt sjenert gjør ingenting.. bare søtt det. Vær deg selv, og smiiiiil! så går det såå bra! ) Klemmm meg, 27 år.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Ta det helt med ro! Jeg var singel helt til jeg var 28 jeg, det er faktisk bare fire måneder siden jeg traff min første kjæreste....
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er 19 år og jomfru, enda "verre" enn deg. Ser ikke så mørkt på det, det kommer når det kommer (Den setningen kan vel tolkes ^^).
Gjest postsekk Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Det første jeg tenkte: Skjerp deg. Det andre jeg tenkte: Jepp, når du er blitt 18 år og fortsatt ikke har hatt kjæreste, da er løpet kjørt. Du kommer sannsynligvis til å leve i rundt 60 år til, men har du ikke hatt kjæreste innen nå, da kan du bare glemme det altså. Men seriøst: Skjerpings!
Malteaser Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Hei Som de andre her sier, ta det med ro! Du vil få deg type, men det vil føles som en evighet hvis du bare går å venter på han. Han dukker opp når du minst aner det :D Jeg kjenner folk som er 18 år og eldre som fortsatt er jomfru. Så du er ikke den eneste og det er ikke uvanlig på noen måte! Det å bli flau når du snakker med gutter: been there, done that Det kommer seg etter hvert. Det er lurt å prøve å snakke litt med forskjellige gutter hver dag, om det er bare for å si hei eller spøre åssen det går. Så hjelper det og du blir flinkere som tiden går, til slutt tenker du ikke over det Lykke til videre
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde ikke en "ordentlig" kjæreste før jeg var 22. Men jeg var ikke akkurat ukysset før det.. Kjenner meg dog igjen i bekymringene dine, jeg tenkte faktisk det samme når jeg var rundt 16 Følte alle rundt meg hadde/hadde hatt kjæreste, og at jeg aldri kom til å finne ut av hvordan i helvete jeg skulle få meg en. Men ting endrer seg, for meg sa det plutselig Pang! da jeg var rundt 17 og etter det har det vært menn på rekke og rad. For min del hadde det nok mest med at selvtilliten økte noe enormt ettersom jeg ble mer voksen og trygg på meg selv. Jobb med å bli glad i deg selv og ha et trivelig liv, så kommer dagen når du møter en for deg rett før du aner det
Silli Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Nå er jeg blitt 18 år og fortsatt ikke vært sammen med noen. Jeg er den eneste av vennene mine/i hele klassen som fortsatt er jomfru og ikke har vert sammen med noen. Jeg ser vel på meg selv som en oppegående og blid jente. Jeg er ikke spesielt kresen Jeg er kanskje litt over gjenomsnittet sjenert, men ikke mer enn flere andre jeg kjenner som fortsatt greier å få seg type. Jeg har mange venner, hovedsakelig jenter, men har to nære guttekompiser men utenom de to så blir jeg flau når jeg snakker med gutter. Viss noen prøver å snakke med meg opp begynner jeg bare å mumle eller sier rare ting føler jeg. Egentlig har jeg vel ikke fått noen følelser for noen gutter, men jeg rekner med det er sånn som kommer etterhvert så jeg hadde vert villig til å gi mange en sjangs... Jeg føler at jeg sånn sosialt sett er nokså normalt. Ikke spesielt morsom, smart, eller noe sånn over gjennomsnittet. Utseende mitt er ogsåhelt ok. Hvor møter dere liksom folk? Hva snakker dere om når dere møtes? hvordan vvise at en er interresert? føler jeg aldri kommer til å finne meg noen. jeg skal si deg at jeg følte det på akkurat samme måte ! 18 år, de fleste vennene mine hadde kjæreste, eller ihvertfall ligget med noen, jeg følte meg bare styggere å styggere, for ingen ville vell ha meg... en kveld var meg å bestevenninnen min ute på byen, å plutselig kom verdens kjekkeste gutt <3 Nå er jeg snart 20 år, å vi er kjærester enda, alt er fint. tiden kommer nok til deg også, ingen vits å bekymre seg
Anglofil Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Jeg forstår deg godt jeg, fordi jeg har tenkt akkurat de samme tankene selv en gang for ikke så lenge siden. Da jeg var nesten 22 hadde jeg fremdeles ikke hatt kjæreste, og jeg trodde aldri jeg kom til å få men noen kjæreste heller. Vel, jeg tok feil, for plutselig, sånn helt uten at det var planlagt overhodet, møtte jeg verdens flotteste fyr, og nå er vi sammen. Så du må nesten bare gi deg selv tid, utforske ulike arenaer. Jeg fant min kjære via nettet, og det kan funke like bra som å gå på et utested for å sjekke opp andre. Uansett, ikke gi opp håpet. Mvh Yvonne
waco Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Jeg tror du bare må drikke litt alkohol så går resten av seg selv. Det å være en jomfrujente på jakt etter noe som kan gi henne "kvinneverdigheten" er jo brunstmateriale for nok av folk i aldersgruppen din.
Pjukset Skrevet 8. januar 2009 #14 Skrevet 8. januar 2009 Hva jeg skulle gjort for å ha vært 18 år, og i tillegg vært jomfru! Jeg vet det er vanskelig å tenke sånn nå, men jeg vil nesten anse deg som heldig. Du er bare 18 år med sååååå mange år fremfor deg! Jeg lover deg at du kommer ikke til å være evig singel, heller ikke evig jomfru
waco Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 skulle du ønske du var jomfru igjen altså pjukset?
Pjukset Skrevet 8. januar 2009 #16 Skrevet 8. januar 2009 skulle du ønske du var jomfru igjen altså pjukset? Tja, kanskje det? Neida, men jeg skulle ønske jeg venta med å ha sex, jeg var absolutt ikke følelsesmessig klar som 16-åring.
waco Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Til din orientering så er man aldri følelsesmessig klar for sex før man har prøvd å ha sex. Jomfrudom utelukker kvinneverdigheten eller kvinneverdigheten utelukker jomfrudom er vel riktigere å si. Det er ikke bare det fysiske samleiet jomfruer har gått glipp av. De kjenner for eksempel ikke den følelsen det er å bli avvist av en man tidligere har ligget med, - og ligger det ikke grenseløst mye naivitet med slike begrensede erfaringer når det kommer til voksenslivets spilleregler? Aldri å ha avvist et annet mennesket, - aldri vist et annet menneske at man elsker det, - aldri vært intimt med et annet menneske, - aldri opplevet å bli begjært seksuelt av et annet menneske, - og så mener enkelte her at det å være uopplevd på seksuelle erfaringer og det sosiale spillet omkring den er en ulempe!!?
Pjukset Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 Til din orientering så er man aldri følelsesmessig klar for sex før man har prøvd å ha sex. Jomfrudom utelukker kvinneverdigheten eller kvinneverdigheten utelukker jomfrudom er vel riktigere å si. Sant nok, men jeg personlig skulle ønske jeg hadde ventet. Jeg var mer mentalt voksen som 18 åring.
waco Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 men du var sikkert mer vågal og utforskende og uerfaren som 16 åring, - og da går opplevelsene opp i opp. Alle jenter skulle nok ønske at de hadde en annerledes opplevelse av første gangen. At de på en måte innbiller seg at dersom alderen hadde vært forskjellig så hadde de liksom vært mer moden, - vet ikke kvinner at det er på fylla man mister dyden? Og hva hjelper det å være voksen og moden dersom typen er umoden og idiot da? Kjenne en person så godt før man har sex at man kan avgjøre om det er den riktige sexpartneren? Jaja, dere jenter har jammen mange rare tanker omkring dette temaet.
Pjukset Skrevet 9. januar 2009 #20 Skrevet 9. januar 2009 men du var sikkert mer vågal og utforskende og uerfaren som 16 åring, - og da går opplevelsene opp i opp. Jeg var alt annet enn vågal og utforskende som 16 åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå