Gå til innhold

brudens tale

Gjest Gjest_vinterbrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

er det vanlig at jeg også takker mine foreldre, eller bare svigerforeldrene mine? hmm.. hvordan skal dere ghjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bruden takke svigerforeldrene sine?

Jeg blir så nervøs og misliker sterkt å snakke forann mye folk, så jeg har tenkt å lage en sang til min kjære som synges av alle gjestene under middagen :) Da blir det ikke fullt så skummelt.... :sjenert:

Skrevet

Jeg har tenkt til å takke foreldrene mine hverfall. Tror nok hovedpersonene i min tale vil være min kjære (selvfølgelig), foreldre og besteforelde..

Men hva som er vanlig vet jeg ikke ;)

Skrevet

Bruden må jo ikke holde noe tale i det hele tatt.

Skrevet

Tror jeg hiver meg på den, ja! :fnise: HATER å holde tale, i alle fall i slike følelsesmessige situasjoner. Så jeg overlater det til min kjære, som er utrolig flink til slikt. :strix:

Gjest Pysepus
Skrevet

Da jeg holdt tale takket jeg svigerforeldrene mine for at de hadde oppdratt en så flott gutt :) Bare sånn for å vise at jeg hadde tenkt på dem også liksom ;)

Skrevet

Jeg var i et bryllup der brudgommen pratet mer om foreldrene og svigerforeldrene sine enn bruden. Det er tross alt BRUDENS tale, så ikke prat for mye om foreldre heller.

Edit: Ble litt forvirret, er ikke "brudens tale" fra brudgommen til bruden da?

Anyway, jeg mener det samme om foreldresnakk uansett hvem det er som taler.

Skrevet (endret)

Jeg klamrer meg til denne! Jeg har super-sceneskrekk, og jeg hadde sikkert ikke fått ut et ord, bare en haug med tårer :) I tillegg til å gå rundt hele dagen og gruet meg til dette.

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...