Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 er det vanlig at jeg også takker mine foreldre, eller bare svigerforeldrene mine? hmm.. hvordan skal dere ghjøre det?
Tigermor Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Skal bruden takke svigerforeldrene sine? Jeg blir så nervøs og misliker sterkt å snakke forann mye folk, så jeg har tenkt å lage en sang til min kjære som synges av alle gjestene under middagen Da blir det ikke fullt så skummelt....
elinhe Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har tenkt til å takke foreldrene mine hverfall. Tror nok hovedpersonene i min tale vil være min kjære (selvfølgelig), foreldre og besteforelde.. Men hva som er vanlig vet jeg ikke
Sol79 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Bruden må jo ikke holde noe tale i det hele tatt.
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Bruden må jo ikke holde noe tale i det hele tatt. Tror jeg hiver meg på den, ja! HATER å holde tale, i alle fall i slike følelsesmessige situasjoner. Så jeg overlater det til min kjære, som er utrolig flink til slikt.
Gjest Pysepus Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Da jeg holdt tale takket jeg svigerforeldrene mine for at de hadde oppdratt en så flott gutt Bare sånn for å vise at jeg hadde tenkt på dem også liksom
Sol79 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg var i et bryllup der brudgommen pratet mer om foreldrene og svigerforeldrene sine enn bruden. Det er tross alt BRUDENS tale, så ikke prat for mye om foreldre heller. Edit: Ble litt forvirret, er ikke "brudens tale" fra brudgommen til bruden da? Anyway, jeg mener det samme om foreldresnakk uansett hvem det er som taler.
Jade Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Bruden må jo ikke holde noe tale i det hele tatt. Jeg klamrer meg til denne! Jeg har super-sceneskrekk, og jeg hadde sikkert ikke fått ut et ord, bare en haug med tårer I tillegg til å gå rundt hele dagen og gruet meg til dette. Endret 9. januar 2009 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå