AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #41 Skrevet 17. januar 2012 Hei jeg lurte på om hvor lenge jeg kan ha i tampongen om jeg bruker den blåe pakka! Takk for fort svar! Det kommer helt an på hvor mye du blør! Prøv med tre timer først, så ser du om den er gjennomtrukket av blod (da kan du kanskje skifte noe før), eller om den nesten er tørr (da har du den i lenger)
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #42 Skrevet 17. januar 2012 Har til dags dato ikke hatt noe problemer med å bruke tamponger, og jeg har brukt det i noen år og sovet med dem og brukt dem i nærmere åtte timer, men skifter så fort jeg merker at det er masse blod på dem. Jeg kan ikke skjønne hvordan det er mulig å bruke bind? Er det bare jeg i hele verden som ikke får det til? Det blir jo bare krøllete og flytter på seg. Har prøvd noen ganger og det er absolutt ikke behagelig, så jeg er nødt til å bruke tampong. Det du sier om at du er nødt til å bruke tampong er bare tull. Bruk bind med vinger!!!! De uten blir krøllete og flytter på seg. Men de med vinger holder seg på plass. Til deg og alle andre som sier at de ikke kan bruke bind: Jo, selvfølgelig kan dere bruke bind. Eneste gangene jeg bruker tampong er de gangene jeg skal bade, ellers aldri. Jeg skjønner ikke de som alltid bruker tampong. Jeg er enig i at det er ekkelt når man kjenner det liksom renner en dam ned i bindet, men da er det bare å gå og skifte til et nytt. Å gå med bind er en vanesak, og å gå med tampong er en vanesak. De få gangene jeg bruker tampong har jeg den i MAKS 5 timer, var det det stod på pakkene før. Jeg er heller ikke helt komfortabel med å stappe i en tampong.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #43 Skrevet 17. januar 2012 Det du sier om at du er nødt til å bruke tampong er bare tull. Bruk bind med vinger!!!! De uten blir krøllete og flytter på seg. Men de med vinger holder seg på plass. Til deg og alle andre som sier at de ikke kan bruke bind: Jo, selvfølgelig kan dere bruke bind. Eneste gangene jeg bruker tampong er de gangene jeg skal bade, ellers aldri. Jeg skjønner ikke de som alltid bruker tampong. Jeg er enig i at det er ekkelt når man kjenner det liksom renner en dam ned i bindet, men da er det bare å gå og skifte til et nytt. Å gå med bind er en vanesak, og å gå med tampong er en vanesak. De få gangene jeg bruker tampong har jeg den i MAKS 5 timer, var det det stod på pakkene før. Jeg er heller ikke helt komfortabel med å stappe i en tampong. så fint at de gjør det på deg, men det betyr ikke de gjør det på andre! når jeg brukte engangsbind krølla de seg og flytta på seg. har ikke hatt samme problemet med tøybindene jeg har prøvd. eller, noen ligger på plass og noen vigler på seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå