laperla Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei, Vurderer å bytte ut fundationen fra ID og heller prøve GloMinerals. Har lest at flere synes den matter mer ned, har bedre holdbarhet og dekkevne... Fristende å prøve da fundationen er å få i presset utgave, isteden for den løse varianten til ID. Erfaringer? Hvor handler dere hen? Tenkt å kjøpe hos hudpleier første gang, for å være sikker på få korrekt nyanse. Funker det finishingpudderet? Hva med den primeren? Bruker den fra ID nå... Er det noe annet fra GloMinerals dere anbefaler? Takk på forhånd:)
Gjest itla Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 På meg funker Glo mye bedre enn ID gjorde i den forstand at jeg ikke får større porer. (Forstørrede porer er ikke akkurat den effekten man er ute etter i en foundation, vil jeg si. ) Jeg har både den pressede og den løse fra Glo, og synes de gir litt forskjellig finish - den pressede er litt mattere på min hud enn den løse. Men vær obs på at det er litt forskjell i fargenyanse mellom løs og presset, de er ikke identiske selv om fargen heter det samme. Jeg har "golden medium" i løs og "golden dark" i presset. Foundationen er det eneste produktet fra Glo jeg har testet, så de øvrige produktene du lurer på kan jeg ikke uttale meg om. Jeg kjøper på eBay fra selgeren "beauty_withinn".
cherryblossom! Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Hei, Vurderer å bytte ut fundationen fra ID og heller prøve GloMinerals. Har lest at flere synes den matter mer ned, har bedre holdbarhet og dekkevne... Fristende å prøve da fundationen er å få i presset utgave, isteden for den løse varianten til ID. Erfaringer? Hvor handler dere hen? Tenkt å kjøpe hos hudpleier første gang, for å være sikker på få korrekt nyanse. Funker det finishingpudderet? Hva med den primeren? Bruker den fra ID nå... Er det noe annet fra GloMinerals dere anbefaler? Takk på forhånd:) Jeg bruker glo og liker den kjempegodt. Synes den dekker fint og huden min føles ikke tørr og "rar" etter bruk. Jeg bruker den løse,og synes huden min er mye finere med den på enn da jeg brukte i.d. Jeg handler på www.beautybasket.no. Finishingpudderet eller primeren har jeg aldri prøvd,så de kan jeg ikke si noe om. Men jeg kan anbefale kajalene fra glo
laperla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 På meg funker Glo mye bedre enn ID gjorde i den forstand at jeg ikke får større porer. (Forstørrede porer er ikke akkurat den effekten man er ute etter i en foundation, vil jeg si. ) Jeg har både den pressede og den løse fra Glo, og synes de gir litt forskjellig finish - den pressede er litt mattere på min hud enn den løse. Men vær obs på at det er litt forskjell i fargenyanse mellom løs og presset, de er ikke identiske selv om fargen heter det samme. Jeg har "golden medium" i løs og "golden dark" i presset. Foundationen er det eneste produktet fra Glo jeg har testet, så de øvrige produktene du lurer på kan jeg ikke uttale meg om. Jeg kjøper på eBay fra selgeren "beauty_withinn". Takk for svar:) Ble litt gira jeg nå. Tror den pressa varianten vil være bra for meg som er litt blank av og til. Er det en annen teknikk på måten å påføre GloMinerals ifht ID? Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at fargenyansene.
laperla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg bruker glo og liker den kjempegodt. Synes den dekker fint og huden min føles ikke tørr og "rar" etter bruk. Jeg bruker den løse,og synes huden min er mye finere med den på enn da jeg brukte i.d. Jeg handler på www.beautybasket.no. Finishingpudderet eller primeren har jeg aldri prøvd,så de kan jeg ikke si noe om. Men jeg kan anbefale kajalene fra glo Takk for at du tok deg tid til å svare:) Beautybasket ja, har sjekka der. Er visst like priser der ifht til den salongen jeg var innom igår. Synes du GloMinerals er mer holdbar? Jeg må ofte gå over med mattende pudder i løpet av dagen for å friske opp litt.
Gjest itla Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Takk for svar:) Ble litt gira jeg nå. Tror den pressa varianten vil være bra for meg som er litt blank av og til. Er det en annen teknikk på måten å påføre GloMinerals ifht ID? Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at fargenyansene. Nei, jeg bruker ihvertfall samme metode. Men den pressede oppfører seg litt mer som vanlig pudder på kosten. Det forsvinner ikke like mye "inn" i kosten som den løse varianten gjør. Sikkert lurt å sjekke fargene i salong som du sier, men du må jo ikke kjøpe der - kan spare en del på å handle på eBay, f.eks.
cherryblossom! Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Takk for at du tok deg tid til å svare:) Beautybasket ja, har sjekka der. Er visst like priser der ifht til den salongen jeg var innom igår. Synes du GloMinerals er mer holdbar? Jeg må ofte gå over med mattende pudder i løpet av dagen for å friske opp litt. Ja,jeg synes glo holder bedre. Det er en av de mange tingene jeg synes er positivt,det å slippe å friske opp så ofte På beautybasket kan du få prøver av glo i både løs,presset og flytende. Koster 20 kr pakken. Det er en veldig kjekk måte å finne ut hva du synes passer huden din best og hvilken farge du bør kjøpe så slipper du bom-kjøp.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 ID-pudderet ga meg masse kviser.
Skylines Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Jeg får også uren hud av ID, synd for jeg syns det er så fint på...
laperla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2009 Kan jeg bruke kostene fra ID til GloMinerals? Har Full flawless face brush og Handy buki brush. Disse er nye, og håper jeg slipper å måtte kjøpe tilsvarende børster fra Glo?
Gjest itla Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Kan jeg bruke kostene fra ID til GloMinerals? Har Full flawless face brush og Handy buki brush. Disse er nye, og håper jeg slipper å måtte kjøpe tilsvarende børster fra Glo? Bare bruk i vei.
laperla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2009 Bare bruk i vei. Suverent:) Takk.
Rosenrød Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 Noen som vet hvilken farge i Glo som tilsvarer medium beige i id?
laperla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2009 Mener å ha sett en oversikt... som viser hva nyansene i ID tilsvarer i Glo. Noen som har en link?
Gjest itla Skrevet 10. januar 2009 #15 Skrevet 10. januar 2009 Noen som vet hvilken farge i Glo som tilsvarer medium beige i id? Jeg brukte også medium beige fra ID, og bruker som nevnt over her golden medium i løs Glo og golden dark i presset. Glo-nyansene passer nok ørlite bedre til meg enn medium beige gjorde, synes medium beige hadde litt for mye rødt/rosa i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå