Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, nå er jeg supernervøs!

Jeg møtte en drit kjekk gutt/mann (24) på byen. Vi har møttes på byen 2 ganger og jeg var med han en times tid hjem der vi bare snakket sammen i sofaen.

Han vil møte meg igjen. Vi skal møtes imorgen.

Men hans skriver på mld... han likte meg skikklig godt av et lille han har blitt kjent med meg, jeg var så lett å prate med og ingen pinlig pauser å tenke på, jeg virket morsomt å behagelig.

OK. Altså, tror ikke han skjønte at jeg hadde drukket eller?

Klart jeg blir mindre sjenert og babler i vei når jeg har fått i meg litt!

Den sanne meg, er ikke veldig vansklig å snakke med, men denne gutter er FIN, og kan få hvem han vil. Det kan ikke jeg!

Klart jeg kommer til å bli sjenert... og jeg får press på meg og være som den jente han har møtt tidligere.. Tenk om han syns jeg er råkjedelig og ikke som han trodde nå da :(

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Du finner det aldri ut om du ikke prøver:) Du kan jo skrive mld tilbake å få frem at du er litt sjenert egentlig, kanskje han synes det er søtt? Men jeg ville nok uansett bare hoppet i det, det er jo bedre enn å avlyse å kanskje gå glipp av en fin kveld:)

(eventuellt kan du løpe på butikken å kjøpe pils, men jeg vet ikke hvor god den idèen egentlig er)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dritt ET (ikke mer hehe) glass vin før daten, det løsner jo opp litt av nervøsiteten selv om du ikke mister kontrollen på noen måte :)

Skrevet

Han skjønner nok det at du var litt mer åpen siden du hadde drekt, enn det du er nå.

Hvis du er veldig nervøs så syns jeg du skal sende han en melding og skrive at du er nervøs og litt sjenert. Han forstår sikkert :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg hadde IKKE IKKE IKKE skrevet medlig å sagt at jeg var nervøs!

Skrevet
Dritt ET (ikke mer hehe) glass vin før daten, det løsner jo opp litt av nervøsiteten selv om du ikke mister kontrollen på noen måte :)

Man må vel nesten være jesus om man skal klare å drite vin.

Men ellers enig, det er lov å ta et glass før daten for å roe nervene=)

De pleier bare å være der i begynnelsen uansett, jeg er sikker på at det blir flyt i samtalen underveis! Du er jo ikke et totalt annet menneske når du er full, det er jo fremdeles deg han liker og synes er morsom.

Gjest zeppelin
Skrevet

Nei for det er jo helt forferdelig. (sarkastisk)

Gjest Charming
Skrevet

Ikke jeg heller. Det finner han jo fort nok ut i morgen? Han trenger jo ingen form for advarsel. :) HVIS du er like sjenert i morgen, og han på ingen måte liker sjenerte jenter (av en eller annen mystisk årsak) så liker han deg jo ikke noe bedre i morgen selv om du har gitt han en advarsel. Ta det som det kommer sier nå jeg. Og Lykke til. Bare vær deg selv, jeg er sikker på det går helt fint :)

Skrevet

Den sanne meg, er ikke veldig vansklig å snakke med, men denne gutter er FIN, og kan få hvem han vil. Det kan ikke jeg!

Klart jeg kommer til å bli sjenert... og jeg får press på meg og være som den jente han har møtt tidligere.. Tenk om han syns jeg er råkjedelig og ikke som han trodde nå da :(

Hvis du virkelig vil ha dette mannebeinet på rygg, så har jeg et par anbefalinger til deg.

For det første, så sier du at du er livredd for at han skal synes du er råkjedelig. Har du vurdert en livslang karriere som alkoholiker? Da kan du fortsette å være den sprudlende, bablende og glade jenta du er i fylla, livet ut! Hvis du er forsiktig, så kan det hende han ikke finner ut at du drikker for å holde deg interessant for ham, helt til han trekker sitt siste åndedrag.

Håper du velger rett og drikker deg brisen før du måter ham nå da, denne gutten er jo FIN, hvilket du ikke er... Synd å la en slik sjanse gå ifra seg, vet du :)

Skrevet
OK, nå er jeg supernervøs!

Jeg møtte en drit kjekk gutt/mann (24) på byen. Vi har møttes på byen 2 ganger og jeg var med han en times tid hjem der vi bare snakket sammen i sofaen.

Han vil møte meg igjen. Vi skal møtes imorgen.

Men hans skriver på mld... han likte meg skikklig godt av et lille han har blitt kjent med meg, jeg var så lett å prate med og ingen pinlig pauser å tenke på, jeg virket morsomt å behagelig.

OK. Altså, tror ikke han skjønte at jeg hadde drukket eller?

Det går så fint! Jeg har også gjort sånn en del ganger, og hvis han virkelig er interessert leder han deg. Man blir alltid litt nervøs i førsten, men det mykner seg til etterhvert. Bare ikke tenk så mye, snakk med han som om du kjenner han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...